Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 21 apr 2026 15:24

Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Motor komt niet boven de 4000 toeren 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht Motor komt niet boven de 4000 toeren
Mijn porche cayenne 3.6 uit 2008 komt niet boven de 4000 toeren . Geeft storing aan op de nokkenassensor op beide banken. Ik heb ze vervangen maar nog steeds de zelfde melding.

21 apr 2026 10:44
Profiel
PorscheForum Super Junkie
981 Cayman 2.7 PDK (2015)
Breda
Bericht Re: Motor komt niet boven de 4000 toeren
Niet om vervelend te doen hoor, maar je hebt je in 2024 aangemeld. Daarna één vraag gesteld over je 944. De hint onder je vraag om je even voor te stellen is niet goed aangekomen denk ik. Daarna heb je niet meer gereageerd op forumleden die je op weg wilde helpen. Nu stel je opnieuw een vraag en wil je hulp van ons.

Dit forum is een community van liefhebbers, wij vinden het fijn om te weten wie actief is op dit forum. Daarom hebben we een plekje gemaakt om je voor te stellen, en we zijn dol op foto's van je Porsche(s). Als je daarna vragen hebt, helpen we je graag op weg, want er zit hier ongelooflijk veel kennis.

Dus nogmaals de tip: stel je even voor, en als je een vraag stelt en mensen helpen je op weg, is het wel zo aardig om even te reageren en misschien dankjewel te zeggen. Zeg maar de gewone omgangsnormen.

On topic: ik heb geen verstand van K-jens, dus kan je helaas niet verder helpen. Heb je al de fouten al uit laten lezen met PIWIS, en/of de foutcodes gewist nadat je sensoren hebt vernieuwd?

21 apr 2026 11:11
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 2 berichten ]