19 apr 2010 20:00
19 apr 2010 20:41
wolf schreef:nee, vroeger was er nog wel wat plofcoulance maar daar zijn ze mee opgehouden.
19 apr 2010 20:43
19 apr 2010 20:45
19 apr 2010 20:46
19 apr 2010 20:48
19 apr 2010 20:49
19 apr 2010 20:56
If doing a rear main seal (RMS), it's recommended to do an IMS retrofit at the same time, as the majority of the labor is identical to that of performing the RMS service.
19 apr 2010 21:09
19 apr 2010 21:15
keerring probleem is trouwens heel wat anders dan plofprobleem. Maar ach, heeft geen zin dat uit te leggen hier.
19 apr 2010 21:19
Paul II schreef:De 'tendentieuse' opmerking van M. sprong natuurlijk wel in het oog, maar heb me kunnen inhouden
19 apr 2010 21:43
19 apr 2010 22:01
wolf schreef:Nee Mars zit nog vol in denial. Typisch dat die bak uit Italie ook alweer een ruilmotor heeft.
Doorlopen mensen, niets aan de hand
19 apr 2010 22:23
Maarten schreef:Paul II schreef:De 'tendentieuse' opmerking van M. sprong natuurlijk wel in het oog, maar heb me kunnen inhouden
Huh?
19 apr 2010 22:29
soepkip 986 schreef:@Paul II lees ik het nu goed dat wanneer je de koppeling gaat vervangen en/of ook het RMS(is dat krukaskeerring?) moet vervangen en IMS als preventie?If doing a rear main seal (RMS), it's recommended to do an IMS retrofit at the same time, as the majority of the labor is identical to that of performing the RMS service.
19 apr 2010 22:37
gast schreef:keerring probleem is trouwens heel wat anders dan plofprobleem. Maar ach, heeft geen zin dat uit te leggen hier.
20 apr 2010 9:17