Alle technische kwesties die betrekking hebben op de motor kun je hier posten.
Plaats een reactie

Re: 964 met hittefilm

26 dec 2012 11:26

lekkah......!

Re: 964 met hittefilm

26 dec 2012 11:45

betahhhh :wink:


.

Re: 964 met hittefilm

26 dec 2012 17:26

:?
de Fiscalist schreef:Jajaja haagse 964 meet! :ba:!

Beter nog haagse 964 tunnelrun :drive:


Mmmmmmmmm balen kan ik dus niet mee met mijn 993 :(

Re: 964 met hittefilm

26 dec 2012 18:10

Tsja, sorry :mrgreen: , dr is altijd nog de gewone tunnelrun....

Re: 964 met hittefilm

26 dec 2012 18:58

Inderdaad maar dan rij ik wel mijn neef mee DR Knauf :thumleft:

Re: 964 met hittefilm

29 dec 2012 9:52

Goeiemorgen, ben jullie nog een impressie verschuldigd inzake de eerste ritjes met de laatste upgrades. 's morgens even vanuit Nootdorp richting Utrecht gereden en toen de olie warm was even gas gegeven en eerste indruk waren dat de auto nog meer aan het gas hangt. En dat was al niet mis sinds de installatie van de RS koppeling met licht vliegwiel. Maar het was nat en de banden versleten dus toch maar wat kalm aan gedaan. Voor mijn gevoel knalde de auto ook in de derde versnelling als een komeet naar het rode gebied. Ik heb niet heel veel gas gegeven in vier en vijf omdat het verkeer en de combi natte weg-ouwe banden dat niet toestond. Ook viel me op dat het wegrijden veel gemakkelijker gaat dan voorheen. Met die voornoemde koppeling was dat altijd lastig waardoor mijn vrouw er niet in wilde rijden :cheers: Ik heb haar nog maar niet verteld dat dat nu veel gemakkelijker gaat.

's Middags hier en daar droge weg en dus weer een beetje gas gegeven toen dat kon. Het begon me te dagen dat er onderin meer trekkracht is maar dat de echte grote winst ligt vanaf 3000 RPM. Ook begon het veranderd inlaatgeluid me op te vallen; een donkere WOAAAPP vanaf dit toerental. 's Middags nieuwe Michelin Pilot Sport laten monteren en toen alles nog eens herhaald. De auto neemt mooi op, hapert nergens. Ik zie de benzine meter zakken maar net als alles wat ik hier schrijf is dat reuze subjectief en zullen richting het voorjaar echte verbruikscijfers worden gemeten. (slechts omdat ik het interessant vind om te weten).

Voorlopige conclusie is dat ik zeer tevreden ben met de veranderingen. Wanneer ik een financieel interessante gelegenheid heb zal ik zeker de auto eens laten rollen. Tips in dit kader welkom.

Groet en fijn weekend.

Re: 964 met hittefilm

29 dec 2012 13:43

Goed om te lezen dat de auto eindelijk terug is, als het ff een beetje weer is en de auto staat voor de deur rij dan maar langs dan rijden we ff samen op. Kunnen we gelijk meten en weten.

Re: 964 met hittefilm

01 jan 2013 9:40

De laatste keer dat ik een vergelijkend onderzoek op de openbare weg pleegde leverde me dat post op met zo'n paars randje aan zijkant van de envelop en een begrotingsvermindering van 462 euro. Ik weet 't, dat krijg je nu al als je aan het aanraken van je mobieltje denkt, maar de herinnering zit me nog fris genoeg in het geheugen.

Gelukkig Porsche jaar allemaal en ook gezondheid en voorspoed en zo natuurlijk

Re: 964 met hittefilm

07 jan 2013 17:38

Mooie verhalen over de 964 lees ik! Moet ik een bepaald jaartal kiezen om het beste uit de auto te halen? m.a.w. is een 1989 beter/minder om later te modificeren?

Andere vraag, bij sommige 964jes zie ik draaiknoppen op middenconsole bij de versnellingspook en bij andere neit. Waar zijn die voor, weet iemand dat? Thanks!

Re: 964 met hittefilm

07 jan 2013 17:49

o.a. spoiler - bij de '89er zat daar nog een knop voor onder het dashboard.
Bij de C2 zit er één draaiknop - spoiler. Bij de C4 zitten twee draaiknoppen, spoiler en voor de aanpassing van de vierwielaandrijving.
Plaats een reactie