28 mei 2014 23:38
28 mei 2014 23:50
Don Pedro schreef:Wat mij wel opvalt hier is dat verschillende personen toch wel een aversie hebben tegen een bepaald type Porsche. Als het niet de auto is waar ze zelf mee rijden hoor je er niet bij lijkt het wel.
29 mei 2014 8:20
Don Pedro schreef:Porsche is een auto waar je best gas mee kunt geven, doe je dat constant heb je kans dat de boel kapot gaat.
Ik ken er ook genoeg die zonder problemen al jaren rond rijden..
29 mei 2014 19:16
Flyingdutch schreef: Overigens, afgezien dat je misschien een Porsche rijdt heb je ook nog andere relatie met Porsche Horn?.
29 mei 2014 20:29
Don Pedro schreef:Wat mij wel opvalt hier is dat verschillende personen toch wel een aversie hebben tegen een bepaald type Porsche. Als het niet de auto is waar ze zelf mee rijden hoor je er niet bij lijkt het wel.
Jammer om te lezen het gaat toch om het merk Porsche of heb ik het mis?
Natuurlijk kun je voorkeur hebben maar om zo negatief te doen nergens voor nodig.
Porsche is een auto waar je best gas mee kunt geven, doe je dat constant heb je kans dat de boel kapot gaat.
Ik ken er ook genoeg die zonder problemen al jaren rond rijden.
Voor mij persoonlijk maakt het type of de staat van de auto niets uit zo lang jij maar plezier hebt.
29 mei 2014 20:58
30 mei 2014 12:04
ASW schreef:Onlangs een leuk gesprek met een paar petrolheads en met de nodige passie over Porsche gesproken (voornamelijk over mijn eerdere GT3 en huidige 964). Op een bepaald moment zeg ik; "Jij hebt toch ook Porsche gereden? Trekt het niet om er nog eens eentje aan te schaffen?". Hij: "Nee, nooit meer! De kwaliteit is niet goed, ik blijf bij Ferrari".
Hoewel mij dit aanvankelijk enorm verwonderde, vertelde hij mij daarop dat de eerste 'exoot' die hij ooit aanschafte een bijna nieuwe 996C2 was en dat hij nog nooit zoveel gedoe met en afschrijving op een auto heeft gehad. Porsche was voor hem eenmaal en nooit weer.
30 mei 2014 16:19
31 mei 2014 20:55
outletvalve schreef:Léon schreef:Mijn blok ligt in ieder geval bij de Hartech boys en daar gaat de rechter cilinderbank behandelt worden + 3 nieuwe zuigers + bigendlagers. Cilinders krijgen dus bussen met een speciale coating. Linker bank wordt "fortified". Hoe dat gaat moet ik ze nog vragen en er wordt een thermostat met een lagere temperatuur gemonteerd. Verder doet Hartech de modificaties aan het cool circuit. Gr. Léon
Kun je ons vertellen hoeveel euri's wij apart moeten leggen voor een dergelijke revisie?
01 jun 2014 1:23
29 jun 2014 22:20
29 jun 2014 22:44
Dat is dus nét boven de € 10.000,00 aan reparatie aan een Porsche van zo'n € 150.000,00 met nog geen 90.000 km op de klokken!
30 jun 2014 10:25
30 jun 2014 18:33
30 jun 2014 20:57
30 jul 2014 11:38
31 jul 2014 11:26
02 aug 2014 19:47
02 aug 2014 22:35
09 aug 2014 12:19