20 nov 2012 9:59
20 nov 2012 16:26
20 nov 2012 20:39
20 nov 2012 22:38
20 nov 2012 23:04
993turbopeter schreef:en als de motor ploft ...... men neme 10 000euro en hij rijdt weer. Indien je boos wordt om 10 000 euro dan moet je geen porsche rijden. Dus stop met janken en koop dan een ......
20 nov 2012 23:20
+1Rad911 schreef:
Kijk, de ware patser aan het woord. Ik zal mijn Porsche maar verkopen, want ik vind 10.000 euro erg veel geld...
20 nov 2012 23:55
21 nov 2012 0:06
993turbopeter schreef: ...... men neme 10 000euro en hij rijdt weer.......
21 nov 2012 1:10
Rad911 schreef:993turbopeter schreef:en als de motor ploft ...... men neme 10 000euro en hij rijdt weer. Indien je boos wordt om 10 000 euro dan moet je geen porsche rijden. Dus stop met janken en koop dan een ......
Kijk, de ware patser aan het woord. Ik zal mijn Porsche maar verkopen, want ik vind 10.000 euro erg veel geld...
21 nov 2012 3:06
21 nov 2012 7:32
21 nov 2012 8:02
21 nov 2012 8:21
21 nov 2012 9:36
Rad911 schreef:Ik baal van elke euro die ik onvoorzien uit moet geven.
21 nov 2012 9:43
Johannvb schreef:- Moes een keertje 4K neertellen voor nieuwe remtrommels op de 356en 4K voor een revisie van de cilinderkoppen
21 nov 2012 9:57
Johannvb schreef: Dus, welke kost meer...een 996 die bijna nooit kapot gaan of een oude Porsche waar daar altijd wat mee is?
21 nov 2012 10:23
Rad911 schreef:Ik heb ook genoeg uitgegeven aan de auto's en ik ben de laatste om te zeggen dat het een goedkope hobby is. Maar de toon maakt de muziek. Ik baal van elke euro die ik onvoorzien uit moet geven.
21 nov 2012 10:42
arjan schreef:
een 996 raakt ook al aardig op leeftijd, verschil tussen laatste 993 en eerste 996 is te verwaarlozen. Zal bij die serie ook wel het eea naar boven komen, net zoals de oudere modellen. Dan blijft het niet alleen bij het risico op een gevoelige IMS Lager.............
21 nov 2012 11:19
21 nov 2012 15:08
Johannvb schreef:Touché
Zou we een keertje de onderhoudskosten van een 993 naast die van een vergelijkbare 996 liggen ?
21 nov 2012 15:52
21 nov 2012 15:54
molen934 schreef:Johannvb schreef:Touché
Zou we een keertje de onderhoudskosten van een 993 naast die van een vergelijkbare 996 liggen ?
Kheb de 993 S nu bijna 8 jaar, kosten nieveel, enne ook niet onbelangrijk, afschrijven watisdat
21 nov 2012 22:31
Johannvb schreef:10k voor een incident is misschien veel, maar...
- Ik heb in 2 jaar 10K uitgegeven aan mijn 964 voor "reguliere" onderhoud. Draagarmen vervangen, olieleidingen vervangen. Er was niets kapot, maar de onderdelen waren versleten en aan vervangen toe. Mijn auto had 140k op de teller
- De 968 has een rekening van 8K over 2,5 jaar. Koppelng, distributieriem, uitlaat....de auto had 100K op de teller
- Moes een keertje 4K neertellen voor nieuwe remtrommels op de 356en 4K voor een revisie van de cilinderkoppen
Dus, welke kost meer...een 996/997 die bijna nooit kapot gaan of een oude Porsche waar daar altijd wat mee is?
21 nov 2012 23:29
12 jan 2013 1:15