25 jun 2017 23:48
25 jun 2017 23:52
15 jul 2017 9:26
993 C2 schreef:In stalen bussen geloof ik niet zo ivm uitzetting coëfficiënt verschillende materialen maar ja ook hier zijn de meningen over verdeeld.
15 jul 2017 9:35
15 jul 2017 9:53
15 jul 2017 9:56
15 jul 2017 10:00
15 jul 2017 10:02
15 jul 2017 10:04
15 jul 2017 10:10
15 jul 2017 10:14
15 jul 2017 10:16
15 jul 2017 10:52
15 jul 2017 11:20
15 jul 2017 11:42
15 jul 2017 12:02
15 jul 2017 12:22
Ber schreef:Er zijn er een paar met het verkeerde been uit bed gestapt vandaag volgens mij. Wat een gezeur hier zeg.
15 jul 2017 12:23
15 jul 2017 12:25
MarkS schreef:Ber schreef:Er zijn er een paar met het verkeerde been uit bed gestapt vandaag volgens mij. Wat een gezeur hier zeg.
It takes one ...(nog een smiley)
15 jul 2017 13:48
15 jul 2017 21:36
An additional option offered is to re-round the remaining oval bores and to fit them with
restraining rings – or in the case of fitting slightly oversized pistons we insist that at least
that bore (or those bores) are restrained so that they will not be the cause of a future
failure.
15 jul 2017 22:53
15 jul 2017 22:58
16 jul 2017 7:21
Frans D schreef:Wat Hartwiek bedoeld staat op Pagina 47 van deze pdf
Restraining rings.
16 jul 2017 7:25
Ber schreef:Er zijn er een paar met het verkeerde been uit bed gestapt vandaag volgens mij. Wat een gezeur hier zeg.