06 jul 2010 20:21
06 jul 2010 21:06
07 jul 2010 0:41
07 jul 2010 1:00
07 jul 2010 10:03
07 jul 2010 12:47
07 jul 2010 13:41
07 jul 2010 13:42
07 jul 2010 13:58
07 jul 2010 17:14
07 jul 2010 17:29
07 jul 2010 22:22
felix bahama 912 schreef:Ben ik nu de enige die benieuwd is wat er precies aan het blok is gebeurd en wat het gekost heeft??
Of heb ik wat gemist??
Michel R32T schreef:Probleem met de motor was dat 2uitlaat kleppen niet goed afdichten......
07 jul 2010 22:40
07 jul 2010 22:51
07 jul 2010 23:27
08 jul 2010 10:42
Paul II schreef:felix bahama 912 schreef:Ben ik nu de enige die benieuwd is wat er precies aan het blok is gebeurd en wat het gekost heeft??
Of heb ik wat gemist??
Ja, jij en Barolo hebben de oorzaak gemist![]()
Want op 27 juni:Michel R32T schreef:Probleem met de motor was dat 2uitlaat kleppen niet goed afdichten......
08 jul 2010 14:05
08 jul 2010 14:54
Michel R32T schreef:
Misschien voor de kenners hier vrij standaard, maar ik had nog nooit gezien dat een complete cilinderwand weggeslagen is na een versprongen ketting.
ik vraag me dan ook een beetje af ofdat dat wel echt de oorzaak is, ofdat er toch iets anders gebeurd is, en dat de oorzaak toch in het onderblok gezocht moet worden.
Maar eerlijk gezegd zag ik het niet meer zitten om het onderblok verder te strippen omdat het in mijn ogen toch niet meer te reviseren is (zelfs de krukas is beschadigd op de wangen, en het lagerhuis is ook beschadigd)
08 jul 2010 17:57
08 jul 2010 18:51
08 jul 2010 19:05
Totale rekening: 7.600 euro (rekening uiteraard inbegrepen) - incl. garantie op alle vervangen onderdelen!
09 jul 2010 14:08
09 jul 2010 14:35
09 jul 2010 14:46
bully schreef:Deze was iets meer kwijt.Totale rekening: 7.600 euro (rekening uiteraard inbegrepen) - incl. garantie op alle vervangen onderdelen!
09 jul 2010 15:26
bully schreef:Deze was iets meer kwijt.