Alle technische kwesties die betrekking hebben op de motor kun je hier posten.
Plaats een reactie

Re: 993 Tik in motor

05 jul 2015 11:24

maar is de tik weg?

05 jul 2015 11:38

Targa Floriaan schreef:Nog even een plaatje. Zo kreeg ik m gisteren terug :cheers: Zo wordt de revisie tenminste nog een beetje zichtbaar :-)
65193

ik ken mensen die de motor er onderuit gehaald hebben voor div reparaties die er stukken minder uitzien. deze ziet er uit zoals het hoort na wederom de montage. die rode "lippenstift" hoort er wel bij, ziet er professioneel uit.

05 jul 2015 13:02

Ziet er weer supergoed uit! Voor de sociale balans op dit forum is het goed dat het dit keer om een luchtkoeler gaat in plaats van een kapotte waterkoeler :mrgreen:

05 jul 2015 14:57

@ ver boven: Kan ik dan nu aanspraak maken op forumsubsidie voor de investering in het herstel van de balans tussen water en lucht? :mrgreen:
@ Wolf: Ja, is gelukkig weg. Mag ook wel :)

Inmiddels al 300km :drive:

05 jul 2015 16:22

Targa Floriaan schreef:@ ver boven: Kan ik dan nu aanspraak maken op forumsubsidie voor de investering in het herstel van de balans tussen water en lucht? :mrgreen:

Aangezien de meeste moderators luchtgekoeld georiënteerd zijn, denk ik dat ze dit voorval zo snel mogelijk uit beeld willen hebben :lol:

05 jul 2015 18:08

Taxi Hans schreef:
Targa Floriaan schreef:Nog even een plaatje. Zo kreeg ik m gisteren terug :cheers: Zo wordt de revisie tenminste nog een beetje zichtbaar :-)
65193

Wat ziet die Varioram er spic & span uit, hoe heeft hij dit voor elkaar gekregen?
en eindelijk geen getik meer :thumleft:

07 jul 2015 12:44

Met Vim denk ik :-)
Denk dat ik mijn achterklep maar een tijdje verwijder, kan iedereen op de weg ervan genieten :ba:
Enige ding wat ik ben vergeten tijdens de beurt is om meteen de voorwielen (nog) een keer naar Wheeltrim te laten brengen om daar nu eindelijk de trilling uit te halen. Helemaal niet aan gedacht om dat te combineren :bang:

07 jul 2015 12:49

nieuw topic starten: 993 Tik in voorwiel.
Kunnen we weer een tijdje meegenieten :mrgreen:

07 jul 2015 16:29

Ik ben niet van Lotje getikt...dan zou ik voor paal staan :mrgreen:
Plaats een reactie