Alle technische kwesties die betrekking hebben op de motor kun je hier posten.
Plaats een reactie

16 maart 2009 12:00

Wat is een oliefilter?

16 maart 2009 12:10

Volgens mij olie die filtert olie !:lol:

16 maart 2009 13:07

Zijn weer lekker bezig. :shock: :wink:

17 maart 2009 17:54

tjonge tjonge. gelukkig toch nog een paar goede tips tussen alle wijsneuzen die hoogstwaarschijnlijk nog niet half zoveel gesleuteld hebben dan ik.... Volgende keer een gat in het filter zodat het ook inderdaad leegloopt vantevoren. Uiteraard was de plug uit het blok en die van de thermostaat los, heeft zeker een half uur uit staan druppen. Heb het in eerste instantie gewoon exact gedaan zoals het in de Porsche handleiding vermeldt staat, dát werkt dus niet :wink: Dus misschien moet ik de topictitel veranderen in: "Welke oen heeft de handleiding gemaakt?"

:wink:

17 maart 2009 20:17

M a r c schreef:....... Uiteraard was de plug uit het blok en die van de thermostaat los, heeft zeker een half uur uit staan druppen. Heb het in eerste instantie gewoon exact gedaan zoals het in de Porsche handleiding vermeldt staat, dát werkt dus niet :wink:

Renntech die eerder al schreef:Je hebt zeker in het werkplaatshandboek niet eerst gelezen dat je op de oliefilterconsole een klein stopje moet losdraaien om de olie uit het filter af te laten.

:roll:

.

17 maart 2009 23:03

In de "handleiding"wordt daar idd niet over gesproken....maar zoals Erwin al zei: "in het werkplaatshandboek"...... 8)

17 maart 2009 23:41

Je vermeldt het in de handleiding goed of je zet er niks.... :wink: Nu ga je ervan uit dat het wel goedkomt als je de handleiding volgt.
Plaats een reactie