23 jul 2009 20:46
24 jul 2009 16:44
24 jul 2009 18:24
24 jul 2009 18:38
24 jul 2009 19:02
24 jul 2009 20:22
Bertroex schreef:wat nu toch wel belangrijk is: hoe schakelt de bak?
Bert
24 jul 2009 20:27
24 jul 2009 20:30
cabrio wim schreef:Bertroex schreef:wat nu toch wel belangrijk is: hoe schakelt de bak?
Bert
Kijk maar eens een paar posts terug.![]()
Maar dat gebeurt niet na 1 km hoor.
24 jul 2009 20:35
Bertroex schreef:Wim,
Ik rijd +- 25 000 km per jaar met een 911 sinds 2000, en alle krengen hebben bij mij swepco erin. Na een 300 tal km schakelt hij zachter enz enz maar ik gooi er ook een wevo op om toch een beetje meer gevoel te krijgen. Met de 930 is het nog gewoon de standaard factory shift.
Ik was gewoon benieuwd naar Diablo's reactie-men verwacht namelijk dat swepco een wondermiddeltje is dat effe de synchroonringen,tanden, bushes edm magisch vernieuwd, wat natuurlijk niet (altijd)het geval is.
Groetjes,
Bert
29 jul 2009 23:11
cabrio wim schreef:Je wilt niet weten wat voor verschil deze olie in een oud bakje doet.![]()
Heb ik er zelf ook in zitten, misschien dat er nog mede forummers zijn die dit kunnen bevestigen.
29 jul 2009 23:53
Diablo schreef:Zo , olie (Swepco 210) aangekomen en meteen ververst, en na een paar km begon die ineens vanzelf te schakelen !!
Het zal wel tussen mijn oren liggen .gr Diablo
30 jul 2009 18:17