01 sep 2009 20:22
01 sep 2009 20:52
Michiel schreef:..ik heb ook een probleem met mijn MFI. Staat te rijk afgesteld. Maar even een vraagje, weet mayonaise waarom men de 'barometic cell' met twee ringen eronder zou willen monteren (waardoor de barometic cell hoger komt te liggen)?
01 sep 2009 20:58
aher schreef:Mijn mfi pomp staat ook een beetje te rijk .Maar daar integen loopt hij perfect stationair, stottert niet tussen de 2000 en 3000 toeren.Ik denk zelf als de pomp goed loopt mooi afblijven.Ze hebben wel ooit 2 plunjers in de pomp vervangen omdat ze vastzaten.(eric hendriks) Sinsdien loopt hij perfect.
01 sep 2009 21:14
Michiel schreef:ok, klinkt goed. nu mijn motor volledig gereviseerd is, blijkt mijn MFI veel te rijk afgesteld. hij roet bij gasgeven en pluimt licht bij stationair. als de motor warm wordt loopt het stationair toerental op richting 2000 rpm.
01 sep 2009 22:56
02 sep 2009 7:33
06 sep 2009 15:47
06 sep 2009 16:03
06 sep 2009 17:30
06 sep 2009 17:43
06 sep 2009 19:04
06 sep 2009 19:12
06 sep 2009 20:07
06 sep 2009 20:43
07 sep 2009 20:57
07 sep 2009 21:12
07 sep 2009 21:18
07 sep 2009 21:30
Michiel schreef:mijn specialist vertelde dat er een verkeerde ontsteking is (het nummer van de ontsteking komt niet overeen met het nummer van de motor). hij kwam erachter na het meten, waarna bleek dat bij hoger toerental de ontsteking het niet meer kon bijbenen...
07 sep 2009 21:33
07 sep 2009 21:52
15 sep 2009 14:20
15 sep 2009 15:55
mayonaise schreef:http://www.pelicanparts.com/techarticles/911_MFI/TipMFI.htm
16 sep 2009 13:34
20 sep 2009 19:59
20 sep 2009 20:11