Alle technische kwesties die betrekking hebben op de motor kun je hier posten.
05 nov 2014 21:53
axe schreef:UPDATE,
goed nieuws is: er is een mogelijke boosdoener gevonden!!
het zou gaan over de verdeelkop, die veel te veel benzine aan 1 cilinder geeft...
minder goed nieuws is; dat het rap over een 1800 euro gaat alleen voor dit stuk...
weet iemand waar ik daar eventueel 2dehans zou kunnen aangeraken?
en is dat dan wel betrouwbaar?
Mvg,
alexander
Probeer eens bij van Kessel in Deurne of DSP in IJsselmuiden.
29 jul 2015 10:23
Update:
Na een hele lange weg, hebben we weer een mogelijke oorzaak gevonden...
De systeemdruk valt veel te snel weg, daarmee slechte verbranding en wat rook + moeilijk starten in warme toestand...
De benzine accumulator is al vervangen, en de spinnenkop en warmloopregelaar is gereviseerd...
Indien de de retour van de spinnenkop dicht gezet wordt, blijft de druk.
En indien men de leidingen voor de spinnenkop dicht zet, blijft de druk ook.
Kan men de klep in de spinnenkop gemakkelijk vervangen? Of zijn er nog andere factoren die kunnen meespelen??
Mvg,
Alexander