Alle technische kwesties die betrekking hebben op de motor kun je hier posten.
Plaats een reactie

03 okt 2004 12:01

Lou schreef:Yep, die bedoelde ik. Kan ie toch hier en daar wat info meepikken, toch?

Tuurlijk, "klein bedrijfje" dus "iedereen kent iedereen" Afbeelding

03 okt 2004 14:45

Afbeelding

Er moet in elk geval toch wel ergens documentatie over te vinden zijn :!:

03 okt 2004 20:39

ik neem morgen een foto van mijn opengesneden benzinefilter na toevoeging van "reinigingsadditieven" ... :shock: :shock: nie schrikken hé ... :!:

Dirk

03 okt 2004 21:33

Dirk schreef:

Olietoevoegingen ,Benzinetoevoegingen

Lou schreef:

We hebben er hier toch eentje die voor De Koninkljke werkt. Moet hier toch een antwoordje kunnen op verzinnen dacht ik zo.

Toevoegingen, ja inderdaad zoals het woord al zegt, goed voor mijn jaarlijkse bedrijfs bonus, idd een "toevoeging

03 okt 2004 22:35

Vanaf nu Millennium dus :!:

28 jul 2007 14:37

Bij mijn dealer (carrera motors) adviseerde men toevoeging aan de benzine van castrol TTS tweetakt motorolie om de injectoren te kuisen.

29 jul 2007 8:59

dirkie schreef:ik neem morgen een foto van mijn opengesneden benzinefilter na toevoeging van "reinigingsadditieven" ... :shock: :shock: nie schrikken hé ... :!:

Dirk

Pheauteaux! :cheesy:

29 jul 2007 9:44

dirkie schreef:ik neem morgen een foto van mijn opengesneden benzinefilter na toevoeging van "reinigingsadditieven" ... :shock: :shock: nie schrikken hé ... :!:
Dirk

Dan heb je veel te lang gewacht met het gebruik van die additieven! :cry: :wink:

29 jul 2007 23:42

al 3 jaar wachten op die foto.... :roll:

29 jul 2007 23:46

Roi schreef:al 3 jaar wachten op die foto.... :roll:

... daar werd toch pas drie jaar later naar gevraagd :?:

... weinig succes denk ik, Dirkie zal dat filter niet bewaard hebben, zeker gezien hij z'n zilveren-pijl verkocht heeft :wink:

29 jul 2007 23:53

Ach..tuuurlijk...stom van me :wink:
Plaats een reactie