12 jun 2009 15:54
soepkip 964 schreef:Kon je niet langs ...
12 jun 2009 16:49
12 jun 2009 17:05
12 jun 2009 17:23
13 jun 2009 10:23
13 jun 2009 10:56
14 jun 2009 12:07
.... het verschil tussen langs gaan en langs willen komen
14 jun 2009 12:12
14 jun 2009 17:46
14 jun 2009 19:06
16 jun 2009 23:47
17 jun 2009 0:55
17 jun 2009 2:11
17 jun 2009 9:32
rob964.c4 schreef:Na advies van erwin had ik al besloten om niet meer boven de 240 te rijden en zeker niet op een warme dag.
17 jun 2009 13:46
17 jun 2009 13:49
Devils son schreef:rob964.c4 schreef:Na advies van erwin had ik al besloten om niet meer boven de 240 te rijden en zeker niet op een warme dag.
Was er dan al iets met de motor aan de hand?
17 jun 2009 15:15
Alfred schreef:Ik las op het Renntechforum
17 jun 2009 15:26
17 jun 2009 16:28
Was er dan al iets met de motor aan de hand?
17 jun 2009 16:37
horn schreef:Alfred schreef:Ik las op het Renntechforum
Heeft-ie nou ook al een éigen forum??
17 jun 2009 17:10
18 jun 2009 22:07
18 jun 2009 22:25
maar als ik dan s'nachts vol naar huis reed dus op de teller 285
18 jun 2009 22:37
Hessel schreef:Hi Robert,
Nog even over die motorsteun. Ik heb mijn motor gereviseerd met een power plus tools motorsteun. Deze heeft een U basis (met brede poten dus) waarbij je er ook makkelijk een bak onder kan zetten. (erg handig voor de vele olie die uit het blok komt).
http://www.powerplustools.nl/cms/producten/uploads/spz0tpgx9ng08eyvgaev97tv9emwpssm.jpg
Wel even uitzoeken hoeveel je blok weegt EN een motorring/5 arm lenen/kopen.
Succes verder met je motor!
18 jun 2009 22:39
Richard schreef:Kolere Rob meen je dat nou ?