Alle technische kwesties die betrekking hebben op de motor kun je hier posten.
Plaats een reactie

02 jul 2005 0:57

Mij dunkt ! En wat dan nog het toppunt is : bij Van Beurden (waar mijne P nu dus in orde wordt gebracht) heb ik een catalogus uit Duitsland gezien waarin van de Kokeln intercooler exact dezelfde foto (dus met exact dezelfde onderdelen) staat als op de website van ImagineAuto. Die stukken uit die cataloog komen dus ook van ginder maar worden hier dan wel aan meer dan het dubbele van de prijs verkocht. Tja, zo is het natuurlijk niet moeilijk om geld te verdienen.

02 jul 2005 1:39

Hier het forum van Imagineauto,

http://www.turbo911.com/

Lukt me nog steeds niet om in te loggen.

02 jul 2005 14:12

Dan zal je wel iets verkeerd doen, Michael. Ik heb me net geregistreerd en ik kan wel inloggen.

10 jul 2005 23:01

Gisteren de P gaan halen, voorzien van al het nieuwe materiaal dat moet zorgen voor een dikke 50pk winst. Vandaag mee naar Zandvoort gereden en ervoor gezorgd dat er de eerste 100km niet mee geboost werd. Maar dan tussen A'pen en Breda eens ff geprobeerd. Echt doortrekken was nogal gewaagd want we (Dirkie en ik) hebben op 't nippertje op onze rem kunnen gaan staan voor de fl*kken. Gelukkig hadden ze al iemand aan de kant gezet waar ze mee bezig waren want we gingen er op dat moment wel met +200 op af toen ik ze zag staan.
Eerste indrukken van de turbo-upgrade (boost vanaf een kalme 140 km/h) waren niet echt geweldig. Komt omdat de 18inch velgen nogal wat snelheid wegvreten. Bij de terugkeer vanuit Zandvoort een paar keren geboost vanuit z'n 2de en dan nog eens voluit in z'n 3de. JA MAN, dan was't WEL goed voelbaar. Springt echt keihard én reeds op lager toerental naar voren. Stukken beter dan met de standaardstukken erop.

IK MOET JULLIE NU WEL WAARSCHUWEN : kom nooit te dicht in de buurt van de linkse uitlaat want je kan wel eens geroosterd worden. Volgens Dirk kwamen er serieuze steekvlammen uit.

Michael, I'm joining the club of the boosted beasts. Heeft z'n naam echt niet gestolen ! Yippiiiiiiiiie !!!!!!!!!

10 jul 2005 23:09

staat wel heel mooi hoor die 18'' eronder en een nette sound

8)

10 jul 2005 23:55

Chris_lbr schreef:Gisteren de P gaan halen, voorzien van al het nieuwe materiaal dat moet zorgen voor een dikke 50pk winst. Vandaag mee naar Zandvoort gereden en ervoor gezorgd dat er de eerste 100km niet mee geboost werd. Maar dan tussen A'pen en Breda eens ff geprobeerd. Echt doortrekken was nogal gewaagd want we (Dirkie en ik) hebben op 't nippertje op onze rem kunnen gaan staan voor de fl*kken. Gelukkig hadden ze al iemand aan de kant gezet waar ze mee bezig waren want we gingen er op dat moment wel met +200 op af toen ik ze zag staan.
Eerste indrukken van de turbo-upgrade (boost vanaf een kalme 140 km/h) waren niet echt geweldig. Komt omdat de 18inch velgen nogal wat snelheid wegvreten. Bij de terugkeer vanuit Zandvoort een paar keren geboost vanuit z'n 2de en dan nog eens voluit in z'n 3de. JA MAN, dan was't WEL goed voelbaar. Springt echt keihard én reeds op lager toerental naar voren. Stukken beter dan met de standaardstukken erop.

IK MOET JULLIE NU WEL WAARSCHUWEN : kom nooit te dicht in de buurt van de linkse uitlaat want je kan wel eens geroosterd worden. Volgens Dirk kwamen er serieuze steekvlammen uit.

Michael, I'm joining the club of the boosted beasts. Heeft z'n naam echt niet gestolen ! Yippiiiiiiiiie !!!!!!!!!


Ik had je gewaarschuwd Chris :thumleft: . Nou moet je hetzelfde nog eens in 't najaar doen als de buitenlucht al een stuk kouder is. Vandaag was het eigenlijk veels te warm voor een beste boost. Als het kouder is gaat het nog veel beter. Heb je trouwens de originele fuchsen niet meer?

11 jul 2005 20:13

:shock: Jawadde, er zit dus nog meer in ! Dat belooft binnen een paar maanden. :drive: :bounce:
Toen ik em gekocht heb waren de Fuchsen er niet meer bij. Vind ik niet erg want ik zie niet graag Fuchsen op een 930, wel op een 911-3.2. Volgend doel nu is het vinden van strakke 17 inchkes met daarop een deftig bandje. Zal eerst nog ff moeten zoeken welke maat van band. Zou moeten een 205 en 255 zijn maar qua hoogte nog geen idee :uh: . De 18'ers vliegen er dan definitief af (FOR SALE) want ze breken de topsnelheid van mijnen oer-tujbo teveel af. Zijn veel meer geschikt voor recentere P's.

11 jul 2005 23:34

Pak gewoon de standaard maten, 205 voor en 245 achter, is meer dan genoeg en kan het vermogen makkelijk aan, en beduidend minder rolweerstand dan dat je nu hebt.

Enne, 17 inch fuchsen, das pas strak.

12 jul 2005 6:54

Heb ik gezien en die vind ik wel mooi staan onder een 930. Zijn een mooie compromis tussen gewone en Bling velgen. Maarre... kun je er op een deftige manier aan geraken ??????
Plaats een reactie