28 jul 2006 11:09
28 jul 2006 11:21
MichM3 schreef:[Een dikke luie Amerikaan zou ik waarschijnlijk op gas rijden, maar een GT3-RS nooit. Ik vind het het bezoedelen van een technisch hoogstandje.
28 jul 2006 12:28
ome piet schreef:MichM3 schreef:[Een dikke luie Amerikaan zou ik waarschijnlijk op gas rijden, maar een GT3-RS nooit. Ik vind het het bezoedelen van een technisch hoogstandje.
Akkoord,maar een 'gewoon'3.2 tje of 964![]()
want daar gaat dit topic toch over
28 jul 2006 12:42
28 jul 2006 16:09
28 jul 2006 21:51
28 jul 2006 22:11
28 jul 2006 22:40
28 jul 2006 23:07
28 jul 2006 23:10
28 jul 2006 23:23
28 jul 2006 23:29
chris.71 schreef:Daarbij komt nog dat als ik een foto van de motor maak je niets meer ziet dan, een "standaard" motor, omdat de extra delen zal ik maar zeggen "verstopt" zitten.
28 jul 2006 23:35
Elven schreef:Als de benzine uiteindelijk op is en er wel nog gas is, ben ik benieuwd wat er gebeurt....
Op LPG kun je goed rijden, ook luchtgekoeld!
28 jul 2006 23:47
Devils son schreef:chris.71 schreef:Daarbij komt nog dat als ik een foto van de motor maak je niets meer ziet dan, een "standaard" motor, omdat de extra delen zal ik maar zeggen "verstopt" zitten.
Ik ben nog steeds benieuwd hoe je met de tank het reservewiel benadert...
29 jul 2006 3:09
29 jul 2006 6:24
Valentijn schreef:OP GAS MOET JE KOKEN NIET RIJDEN![]()
![]()
![]()
29 jul 2006 10:13
chris.71 schreef:Hallo MichM3,
Valentijntje, nee ik ben geen LPI specialist, noch pretendeer ik dat te zijn. Ik zie het meer als een uit de hand gelopen hobby en interesse voor techniek.
Wat betreft foto's, de 3.2 heb ik niet meer (tja en destijds vergeten foto's te maken) .
Daarbij komt nog dat als ik een foto van de motor maak je niets meer ziet dan, een "standaard" motor, omdat de extra delen zal ik maar zeggen "verstopt" zitten.
Het kan echter veel eenvoudiger: 67DVVD en kijk maar eens bij voertuiggegevens op de site van de www.rdw.nl.
Valentijntje dat van dat koken op gas had ik al geloof ik... op die ouderwetse manier kook ik alleen nog op de camping![]()
![]()
.
29 jul 2006 10:51
chris.71 schreef:Je kunt namelijk bij een 3.2 de benzinetank zo aanpassen dat ipv het reservewiel de LPG-tank wordt geplaatst
29 jul 2006 11:52
WdePundert schreef:Ik heb wel eens gelezen dat het reservewiel onderdeel uitmaakt van de kreukelzone.
29 jul 2006 20:23
Elven schreef:lijkt mij een dikwandige gastank sterker dan een benzinetank van dun plaatstaal.Devils son schreef:WdePundert schreef:Ik heb wel eens gelezen dat het reservewiel onderdeel uitmaakt van de kreukelzone.
Dat klopt. Maar volgens mij ligt de tank erboven. Desondanks bij een frontale klap...
29 jul 2006 21:32
Elven schreef:lijkt mij een dikwandige gastank sterker dan een benzinetank van dun plaatstaal.
29 jul 2006 21:51
Valentijn schreef:OP GAS MOET JE KOKEN NIET RIJDEN![]()
![]()
![]()
maar dat is mijn mening
29 jul 2006 21:54
HenkC2C schreef:Elven schreef:lijkt mij een dikwandige gastank sterker dan een benzinetank van dun plaatstaal.
Vrees dat je met een frontale anrijding in een Leopard Tank meer lichamelijke schade oploopt dan in een "slappe" auto met geprogrammeerde kreukelzônes
Heeft alles te maken met het absorberen van de aanrijdingsenergie.
30 jul 2006 13:43
31 jul 2006 9:44