27 jan 2004 14:13
27 jan 2004 14:25
27 jan 2004 14:53
Bij handbak is het geluid nog heftiger, vooral bij tussengas.
27 jan 2004 15:10
27 jan 2004 15:25
27 jan 2004 15:58
27 jan 2004 16:09
horn schreef:Dat hele RSR muffler verhaal gaat alleen op voor de 993 toch? (als ik het tenminste goed heb opgezocht).
Wil dat zeggen dat je voor een 964 terechtkomt bij de cuprohr?
horn schreef:Dirk: is het cuprohr verhaal nou demper eraf, cuprohr erop en klaar is de jas of moet er e.e.a. nog 'hergeprogrammeerd' worden? En het hele filterverhaal (gater erin boren als op John's UK site, K&N filter blablabla). what to do?
Een ziende blinde in de woestijn...
27 jan 2004 16:19
horn schreef:Een ziende blinde in de woestijn...
27 jan 2004 16:28
EriC4C schreef:horn schreef:Dat hele RSR muffler verhaal gaat alleen op voor de 993 toch? (als ik het tenminste goed heb opgezocht).
Wil dat zeggen dat je voor een 964 terechtkomt bij de cuprohr?
Voor beschaafd geluid wel, maar niet vergelijkbaar met de RSR-muffler.
horn schreef:Dirk: is het cuprohr verhaal nou demper eraf, cuprohr erop en klaar is de jas of moet er e.e.a. nog 'hergeprogrammeerd' worden? En het hele filterverhaal (gater erin boren als op John's UK site, K&N filter blablabla). what to do?
Een ziende blinde in de woestijn...
Inderdaad demper eraf, cuprohr erop en klaar. Geen herprogrammering, maar ehhh ..... heb jij wel eens een "oude" uitlaat los gehaald![]()
![]()
Wat betreft het luchtfilterhuis verhaal: niet aan beginnen, gewoon het filterelement vervangen door een K&N-filter en het daarbij laten.
Dirkie
27 jan 2004 16:51
john radder schreef: Mijn buuf is niet echt gecharmeerd van mijn sportpotten als ik vroeg naar mijn werk ga.
27 jan 2004 17:18
EriC4C schreef:Dat hele RSR muffler verhaal gaat alleen op voor de 993 toch? (als ik het tenminste goed heb opgezocht).
Wil dat zeggen dat je voor een 964 terechtkomt bij de cuprohr?
EriC4C schreef:Inderdaad demper eraf, cuprohr erop en klaar. Geen herprogrammering, maar ehhh ..... heb jij wel eens een "oude" uitlaat los gehaald![]()
![]()
27 jan 2004 18:50
27 jan 2004 19:14
27 jan 2004 19:19
horn schreef:EriC4C schreef:Dat hele RSR muffler verhaal gaat alleen op voor de 993 toch? (als ik het tenminste goed heb opgezocht).
Wil dat zeggen dat je voor een 964 terechtkomt bij de cuprohr?
Voor beschaafd geluid wel, maar niet vergelijkbaar met de RSR-muffler.
EriC4C schreef:Inderdaad demper eraf, cuprohr erop en klaar. Geen herprogrammering, maar ehhh ..... heb jij wel eens een "oude" uitlaat los gehaald![]()
![]()
27 jan 2004 19:59
horn schreef:850 euri in de BTW.Geen slechte deal.
27 jan 2004 22:16
dirkie schreef:EriC4C schreef:Inderdaad demper eraf, cuprohr erop en klaar. Geen herprogrammering, maar ehhh ..... heb jij wel eens een "oude" uitlaat los gehaald![]()
![]()
Wd-40'en en kneukels/vingers openreeten zal je bedoelen ... na goed 10 a 12 jaar ... ik kan je verzekeren ... s ff vloeken hoor ...
27 jan 2004 23:59
28 jan 2004 6:51
17 mei 2004 15:03
17 mei 2004 15:12
John4S schreef: .... alwaar ie toch ff een topsnelheid aangaf van 318 km uur, zal ik op de weg wel nooit voor elkaar krijgen![]()
.
17 mei 2004 16:31
17 mei 2004 16:52
17 mei 2004 17:18
Peter 2.4S schreef:Er valt mij toch een ding op, 330 pk aan het vliegwiel en 230 aan de wielen. Een verlies van 30% !!!!!!!!!
17 mei 2004 18:30
John4S schreef:Voor de freaks zie printout van de vermogenstestbank, alwaar ie toch ff een topsnelheid aangaf van 318 km uur, zal ik op de weg wel nooit voor elkaar krijgen![]()
17 mei 2004 18:41
Lou schreef:de 318 km/uur. Hoe vind je dat terug?
Trouwens, ik hoop dat je plezier beleeft aan je update.