06 okt 2010 12:37
erwin996 schreef:Ik heb deze kleur interieur:
Het interieur van de 996 turbo hierboven lijkt roder.
06 okt 2010 12:38
maurice schreef:Gefeliciteerd. Mooie auto zo.FantasyWorld schreef:Spijtige eraan is, de wagen is geen echte turbo S, het is te zeggen: Hij heeft 450pk, maar het is een WLS, dus ik veronderstel vanuit fabriek "gemaakte" S uitvoering, met dus als gevolg, dat hij de originele remmen heeft, en geen keramische... Voor de rest topkar!
De Turbo met X50 powerpackage is in Europa vanaf 2005 als Turbo S af fabriek geleverd inclusief de PCCB en limited slipdiferentieel. Dit was als commerciele actie bedoeld om het run-out model turbo nog even op te peppen qua verkoop. Veel eigenaren van een Turbo met X50 powerpack hebben toen het typeplaatje naar Turbo S laten aanpassen en ik weet dat er zelfs auto's als Turbo S in de showroom hebben gestaan die nog van voor dit 'run-out' model waren.
29 okt 2010 21:00
29 okt 2010 22:10
25 sep 2011 11:04
maurice schreef:Gefeliciteerd. Mooie auto zo.FantasyWorld schreef:Spijtige eraan is, de wagen is geen echte turbo S, het is te zeggen: Hij heeft 450pk, maar het is een WLS, dus ik veronderstel vanuit fabriek "gemaakte" S uitvoering, met dus als gevolg, dat hij de originele remmen heeft, en geen keramische... Voor de rest topkar!
De Turbo met X50 powerpackage is in Europa vanaf 2005 als Turbo S af fabriek geleverd inclusief de PCCB en limited slipdiferentieel. Dit was als commerciele actie bedoeld om het run-out model turbo nog even op te peppen qua verkoop. Veel eigenaren van een Turbo met X50 powerpack hebben toen het typeplaatje naar Turbo S laten aanpassen en ik weet dat er zelfs auto's als Turbo S in de showroom hebben gestaan die nog van voor dit 'run-out' model waren.
26 sep 2011 22:02