Alle technische kwesties die betrekking hebben op de motor kun je hier posten.
Plaats een reactie

14 jul 2005 22:58

je moet gewoon verliefd worden op een auto

je moet dat wauw -gevoel hebben :o

14 jul 2005 23:15

Beltar schreef:Dat probeer ik nu al berichten lang duidelijk te maken... Blijkbaar lezen sommige mensen alleen maar stukjes van de berichten....
Of anders moet dit forum herdoopt worden in het 'pre-watergekoeld-porscheforum'

Ik hou van alle 911's, de ene om zijn oervorm, de andere om zijn stoere look, de volgende om zijn wegcapaciteiten, nog een andere voor zijn geluid...Iedere 911 heeft "iets" en er is er geen enkele die alleen maar negatieve kenmerken heeft....

Be realistic :!: Maar, ja, een verliefd man is stekeblind....

You're absolutely right! Koop wat je leuk vindt en verder niet zeuren.... :!:

15 jul 2005 9:17

Beltar schreef:Dat probeer ik nu al berichten lang duidelijk te maken... Blijkbaar lezen sommige mensen alleen maar stukjes van de berichten....
Of anders moet dit forum herdoopt worden in het 'pre-watergekoeld-porscheforum'

Ik hou van alle 911's, de ene om zijn oervorm, de andere om zijn stoere look, de volgende om zijn wegcapaciteiten, nog een andere voor zijn geluid...Iedere 911 heeft "iets" en er is er geen enkele die alleen maar negatieve kenmerken heeft....

Be realistic :!: Maar, ja, een verliefd man is stekeblind....

100% eens :thumleft:

15 jul 2005 9:58

F@RGO schreef:ps , ik las ergens dat de 9.. de perfecte wagen is. :lol: :lol: :lol:

Toch niet echt mijn smaak zo'n 929 :roll: :wink: Afbeelding

15 jul 2005 10:27

Rob 964 schreef
Kosten voor een nieuwe motor voor de 996 bedraagt ongeveer €. 6.500,00.
Vanaf de 996/Boxster hanteert men ook meer het principe van vervanging is goedkoper dan reparatie.
Kwalitatief zijn de onderdelen wel minder geworden, maar tevens ook een stuk goedkoper.
Een nieuwe motor voor de 993 komt op €. 22.500,00 en voor dat bedrag kan je best nog wel wat gaan
repareren!

Is dit zo?, en waar zou dit dan in zitten het enorme prijsverschil?

15 jul 2005 10:29

molen934 schreef:Is dit zo?, en waar zou dit dan in zitten het enorme prijsverschil?

viel mij ook op, zal er wel mee te maken hebben dat er veel meer 996/986 motoren gemaakt zijn (kwantiteits voordeel)

15 jul 2005 13:43

handwerk vs lopende band produkt... :?

16 jul 2005 0:10

horn schreef:handwerk vs lopende band produkt... :?

Idd; gelukkig wordt onze PC ook aan de lopende band gemaakt, anders was het nog altijd alleen de NASA die over een computer kon beschikken :wink:
Plaats een reactie