Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 maart 2024 0:35



Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
ABS + Tip tronic Help!! 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht ABS + Tip tronic Help!!
Wat vakkundig advies misschien. Vorige week moijn remklauwen van mijn 993 gehaald om ze te laten poedercoaten (zie Big Reds draadje). Ze zijn prachtig geworden. Echter vandaag P van stal gehaald voor de eerste keer en wat blijkt nu.

1. ABS lampje aan, en inderdaad geen ABS. NU heb ik er de klauwtjes afgehad, weer opgezet, ontlucht, handmatig (pompen bijvullen ontluchten etc RA->LA->RV->LV), nieuwe remolie erin. Remmen werken prima maar geen ABS. De zekering van het ABS systeem is OK. Idee?

2. Tegelijkertijd werkt nu ook mijn tiptronic niet meer. Als ik hem start (in auto), indicatie lampje voor versnellingsstand aan, echter na opschakelen indicatie lampje uit, schakelt verder gewoon door. Echter in de tiptronic stand (+/-) doet ie niets. Enig idee en is het puur toeval dat dit samenvalt met mijn ABS/remklauwen verwisselen.


23 okt 2003 21:50
Profiel
PorscheForum Junkie
Middelburg
Bericht 
Hoi Marcel,

Op het gebied van Porsche-techniek ben ik absoluut een leek :?

Toch één suggestie (als je dit niet al geprobeerd hebt)
--> Een half uurtje even je pluspool losgooien om de boel te resetten, :shock: of slaat dit nergens op :?:

Groeten,

SharkS4

p.s. binnenkort ga ik een connector maken om de computer uit te kunnen lezen. De software hiervoor heb ik al bijna binnen.


24 okt 2003 0:17
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 2 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.