Switch to full style
Alle technische kwesties die betrekking hebben op de motor kun je hier posten.
Plaats een reactie

Shell V-Power

07 sep 2004 23:30

Heeft iemand een mening over/ ervaring met V-Power van Shell voor een 993? Volgens Witterbrug is deze brandstof geschikt als vervanger van Super Plus 98. Ik merk niet veel verschil na 3x tanken.
Guus :roll:

07 sep 2004 23:51

Ik heb het een paar keer getankt maar ook merkte ik geen verschil. Wel een merkbaar verschil toen ik het in Duitsland tankte, maar dit is dan ook met een octaan gehalte van 100. Eigenlijk niet te vergelijken dus.....

07 sep 2004 23:53

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=830&i=33571&t=33571

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=830&i=32785&t=32785

08 sep 2004 7:01

zoekfunctie is ff gebruiken ... :wink:

Re: Shell V-Power

08 sep 2004 7:29

Guus schreef: Volgens Witterbrug


... overtreffende trap van Wittebrug... :wink:

Afbeelding

Re: Shell V-Power

08 sep 2004 11:59

horn schreef:
Guus schreef: Volgens Witterbrug


... overtreffende trap van Wittebrug... :wink:


Afbeelding
Lijkt me beter bij Wittebrug passen :wink: :mrgreen:

08 sep 2004 12:36

mooi spul he dat Shell VPower!!!

Groetjes vanuit een heet Oman (straks weer naar Dubai - nog heter)

Re: Shell V-Power

08 sep 2004 14:37

horn schreef:
Guus schreef: Volgens Witterbrug


... overtreffende trap van Wittebrug... :wink:

Afbeelding


verkoop als zoete broodjes man die Vanish ... :wink:

:D

09 sep 2004 21:00

Mooie grap maar toch weinig goede berichten over V-power als ik de berichten zo lees. :shock:

Guus

09 sep 2004 21:04

vlg mij is het in nl gewoon dat "pura" spul, maar vanwege een te geitenwollen sokken imago een andere sticker erop :shock:
kom op zeg... toch geen 4re benzine in een P gooien :twisted:

...serieus antwoord op je vraag kan je trouwens van marcel krijgen

10 sep 2004 5:31

Voor ons heel makkelijk ... in den Belge hebbe ze dat spul niet ... :wink:

10 sep 2004 7:17

Is volgens mij geen Pura......dit heeft een hoger octaangehalte!!!96

Peter-die al tijden Vpower tankt-3.2

Forté SUPERRRR reiniger

15 sep 2004 20:48

Ik doe het allemaal dubbel op. :)

Ik tank V-POWER in mijn bijde auto's (911 en bmw) en gooi vervolgens om de 6 mnd ook nog eens ''( FORTÉ gas treatment ) ''in de benzinetank erbij als hij nog maar een kwart of minder vol zit. :idea:

Dit spul reinigd gigantisch. 8)
note: verhindert oxidatie van brandstoffen vorming van hars en lak'''beschermt tegen corrosie van het brandstofsysteem''vermindert afzettingen in de verbrandingskamers en ook op in-en-uitlaatkleppen'' verzorgt injector en bovensmering''vermindert schadelijke uitlaatgasemissies'' verbeterd motervermogen en rijgedrag. :D

En dat merk je echt allemaal.
Kost circa 15 euro per 400 ml en is bij garage's en bijna alle autospeciaalzaken te krijgen.
Echt te gek spulletje die troep.
Probeer maar eens.
Groeten. :wink:

Re: Forté SUPERRRR reiniger

15 sep 2004 20:52

MobyDick911 schreef:Probeer maar eens.


Erwin? Marcel? Kenners? :?

15 sep 2004 22:12

Heren,
Er word hier wel een beetje lachgerug gedaan over Schell V Power, het spul schijnd wel degelijk te werken. :D Ik heb een paar maanden geleden in de Auto Bild een testje gelezen waarin ze positief waren. :idea: Zelfs een blad als Autovisie, :res: die er zelfs mee op de rollenbank hebben getest, kwam met 1.5 a 2 % vermogenswinst.
Vraag blijf natuurlijk of dit de extra Euri's waard is?????????????

Greetins,
V Power tanker (soms). :?:

15 sep 2004 22:15

Marcel C2C schreef:Heren,
Er word hier wel een beetje lachgerug gedaan over Schell V Power, het spul schijnd wel degelijk te werken. :D Ik heb een paar maanden geleden in de Auto Bild een testje gelezen waarin ze positief waren. :idea: Zelfs een blad als Autovisie, :res: die er zelfs mee op de rollenbank hebben getest, kwam met 1.5 a 2 % vermogenswinst.
Vraag blijf natuurlijk of dit de extra Euri's waard is?????????????

Greetins,
V Power tanker (soms). :?:

Spijker op zijn kop Marcel... De Duitse V-Power is anders als de NL'se ;)
(btw. Auto Bild = Auto Week, maar de Duitse variant is wel degelijk een hoogstaand blad! De NL'se is gewoon leuk en grappig!)

Re: Forté SUPERRRR reiniger

16 sep 2004 10:27

MobyDick911 schreef:..... gooi vervolgens om de 6 mnd ook nog eens ''( FORTÉ gas treatment ) ''in de benzinetank erbij als hij nog maar een kwart of minder vol zit. :idea:

Dit spul reinigd gigantisch. 8)
note: verhindert oxidatie van brandstoffen vorming van hars en lak'''beschermt tegen corrosie van het brandstofsysteem''vermindert afzettingen in de verbrandingskamers en ook op in-en-uitlaatkleppen'' verzorgt injector en bovensmering''vermindert schadelijke uitlaatgasemissies'' verbeterd motervermogen en rijgedrag. :D

En dat merk je echt allemaal.
Kost circa 15 euro per 400 ml en is bij garage's en bijna alle autospeciaalzaken te krijgen.
Echt te gek spulletje die troep.
Probeer maar eens.

:bang: ..... Had ik die "wonderolie" :roll: maar eerder ontdekt :cry: ..... :res: hoor, maar ook alvast veel plezier op (2)5 december :!: ;)

16 sep 2004 19:37

Gebruik af en toe Fuelguard II.

16 sep 2004 21:23

Gewoon Euro 95 loodvrij dus.

23 sep 2004 19:56

--------------------------------------------------------------------------------
MobyDick911 schreef: [/color[color=blue]]..... gooi vervolgens om de 6 mnd ook nog eens ''( FORTÉ gas treatment ) ''in de benzinetank erbij als hij nog maar een kwart of minder vol zit.

Dit spul reinigd gigantisch.
note: verhindert oxidatie van brandstoffen vorming van hars en lak'''beschermt tegen corrosie van het brandstofsysteem''vermindert afzettingen in de verbrandingskamers en ook op in-en-uitlaatkleppen'' verzorgt injector en bovensmering''vermindert schadelijke uitlaatgasemissies'' verbeterd motervermogen en rijgedrag.

En dat merk je echt allemaal.
Kost circa 15 euro per 400 ml en is bij garage's en bijna alle autospeciaalzaken te krijgen.
Echt te gek spulletje die troep.
Probeer maar eens.
.

.... Had ik die "wonderolie" maar eerder ontdekt ..... hoor, maar ook alvast veel plezier op (2)5 december
Wat bedoel je met (2)5 December??????????????????? groeten ,Moby911

23 sep 2004 20:13

MobyDick911 schreef:Wat bedoel je met (2)5 December ?


5 December en/of 25 December :wink:

Of heb je een jaarabbonement :?:

23 sep 2004 20:16

MobyDick911 schreef:.... Had ik die "wonderolie" maar eerder ontdekt ..... hoor, maar ook alvast veel plezier op (2)5 december Wat bedoel je met (2)5 December??????????????????? groeten ,Moby911

AfbeeldingAfbeelding & Afbeelding want daar geloof je dan vast ook in. ;)

23 sep 2004 21:32

:o ooohh ha ha '''' das wel vroeg ja '''' ha ha :lol:


Prettige pronkzitting ( zo ook goed??) :lol:

Nee echt '' ik begreep er niks van.

MAAR GOED : Even serieus nu .
Hier heb ik de Website van Forté voor allen die interesse hebben:
Echt goed spul : Gas treatment kost bij de garage/autospeciaalzaak zo'n 15 euro per 400 ml.

http://www.forte-nwe.com/NL/index.html

Groeten maar weer Jesse ( mobydick911 )

23 sep 2004 21:56

Niet alleen hier, maar ook op onze werkvloer zijn de meningen verdeeld over V-power. Typisch tijd voor een wetenschappelijk onderzoek met behulp van:

Afbeelding

Er is echter één klein probleempje; zonder enig voorbehoud en los van de uitkomst, mag ik de resultaten niet publiceren vanwege de bijzonder goede verhouding met klant Afbeelding

23 sep 2004 22:01

V-power is in Nederland toch alleen voor auto's die RON95 tanken?
Plaats een reactie