04 sep 2019 8:19
NordRack2 schreef:Je zegt het verkeerd.Ruud81 schreef:Het motormanagement schroeft de voor ontsteking zo ver mogelijk terug.
Het motormanagement zet de ontsteking zo vroeg mogelijk.
Met hoger octaan is een hogere compressie mogelijk en kun dus je een hoger rendement halen. Je zou dunnere koppakkingen kunnen monteren maar ik weet niet of die er zijn voor Porsches.
04 sep 2019 8:50
04 sep 2019 14:12
04 sep 2019 14:23
Inderdaad, Niels!MarkS schreef:Maar dat was Niels, niet Ruud ...
Ik was eergisteren speciaal bij Aral en Shell om dat na te vragen. In Ultimate 102 zit tussen 0 en 5 % ethanol. Dat staat ook op de Tanksäule. In Shell V-power kunnen sporen van ethanol zitten, max 1 %.Grootje schreef:Ook in Duitsland zit er geen bio-ethanol in de Aral 102 en Shell VPower 100 Racing.
04 sep 2019 17:42
05 sep 2019 14:06
De V-power Racing is 100 RON.Nein, bei Shell V-Power Racing wird kein Ethanol zugemischt und Shell V-Power Diesel wird ohne Zumischung von Biodiesel hergestellt.
Shell V-Power Racing kann Restspuren von Ethanol enthalten (maximal 0,7%)
05 sep 2019 15:11
Kappi2907 schreef:
Grijs is lood.....
05 sep 2019 16:57
05 sep 2019 18:06
05 sep 2019 18:14