Alle technische kwesties die betrekking hebben op de motor kun je hier posten.
20 jan 2018 13:42
Leuk, maar dit zijn aannames en geen data/feiten.
Ik denk dat bv Ferrari niet met Shell rijdt als het klote brandstof is en ook ik meen Porsche Centrum Twente op de Porsche Racing Days in Zandvoort afgelopen jaar gaf aan dat het prima was.
Dus een verwijzing naar documentate zou heel waardevol zijn.
Erwin
20 jan 2018 13:49
Ferrari heeft nogal wat motorproblemen binnen de 100.000 km! En ik denk dat Ferrari Shell in de rest van de EU bedoeld: alleen in Nederland is geen super meer te krijgen bij Shell!
20 jan 2018 14:16
V-power is recent verhoogd naar RON98, dus lijkt mij superbenzine nu
20 jan 2018 16:25
Volgens mij in NL nog steeds niet hoor.
20 jan 2018 16:31
Wellis/ nietis, wie het echt weet mag het zeggen.
20 jan 2018 17:13
Ronaldo schreef:Volgens mij in NL nog steeds niet hoor.
EriC4C schreef:PTT schreef:V power RON 97
Niet meer
Zie mijn bericht hierboven eerder vandaag
20 jan 2018 17:37
dapatch schreef:https://www.shell.nl/motorists/shell-fuels/shell-v-power.html
Ja, kan iedereen wel roepen..
20 jan 2018 17:52
Duidelijk topic ...
20 jan 2018 18:03
What's new.
20 jan 2018 20:09
RON98 wel of geen Superbenzine lijkt nu de vraag, maar is dit wel een vrraag.? Dit is toch Super?!
20 jan 2018 20:45
EriC4C schreef:Ronaldo schreef:Volgens mij in NL nog steeds niet hoor.
EriC4C schreef:PTT schreef:V power RON 97
Niet meer
Zie mijn bericht hierboven eerder vandaag
Ben gewoon moeilijk te overtuigen.
Iemand bewijsmateriaal dat hout snijdt?
20 jan 2018 20:52
Ik ga er vanuit dat Shell het zich niet kan permitteren om iets dat objectief meetbaar is en zal worden gecontroleerd anders te leveren dan ze zeggen te leveren.
Bertjan schreef:Dit is wel echt handig inderdaad, thanks for sharing. Wordt stuk minder zoeken naar een BP of incidentele Tango oid
Je vergeet Esso Supreme+ 98
20 jan 2018 20:57
De snelkoppelingen van dapatch zegt toch genoeg?!
21 jan 2018 0:25
Nee, of lees jij wel ergens of er ethanol in zit
21 jan 2018 10:06
Nou, bij de concurrent is het wel goed opletten met de verschillende mogelijkheden. Hier net over de grens heb ik de diverse premium soorten (Shell, Aral, Avia) geprobeerd en ik merk geen verschil behalve in de prijs.....
Iig ‘grijs in de pijp’ zoals vroeger is er niet meer....wel een beetje licht bruin...
21 jan 2018 10:46
Licht bruin..
Roestvorming in het blok, tijd voor complete revisie
21 jan 2018 10:48
Of zwaar olieverbruik....meestal wat je zien is maar de tipje van de ijsberg.
Bij mij in de buurdorp hebben ze sinds kort 98 bij de TINQ maar de Shell bij mij op de hoek verkoop alleen maar 95.
Laatst bijgewerkt door
Johann op 21 jan 2018 10:53, in totaal 1 keer bewerkt.
21 jan 2018 10:51
PTT schreef:Licht bruin..
Roestvorming in het blok, tijd voor complete revisie
Van de uitlaat zeker ..die is RVS......
Maar wat denk je aan de hand van de foto, blokrevisie?
21 jan 2018 10:56
Tinq, moet wel goed zijn, zag er gisteren een nieuwe Bently tanken, wel RON 95.
21 jan 2018 11:05
Dial_888 schreef:Maar wat denk je aan de hand van de foto, blokrevisie?
Zou ik maar doen voor de zekerheid...heb je ooit RON95 getankt?
21 jan 2018 11:10
Ja, blokrevisie. En wat Johann zegt waarschijnlijk RON 95 getankt, kijk maar naar Ferrari gaan bij 100.000km allemaal kapot.
21 jan 2018 11:15
Hee, 95/98!
21 jan 2018 11:19
Hey Ewout, de blok in je 997 was toch ook gereviseerd? Heb de vorige eigenaar RON95 getankt? Dat zal namelijk een goed bewijs zijn dan je blok kapot gaan aan RON95.
21 jan 2018 11:22
Johann schreef:
Zou ik maar doen voor de zekerheid...heb je ooit RON95 getankt?
Ja, en met octaanbooster erachter.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.