Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 maart 2024 1:47



Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
brandstof pomp/ontsteking 944 type 1 help.. 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
993 Carrera, PSS9, LSD, Renlline/ Tarret achterophanging, Carnewal RSR+200 cell cat.
Bericht 
Ok,

Ik heb het artikel gevonden...staat in nummer 96 (maart 2002) is een compleet artikel over de sensors. Helaas staat er geen BMW onderdeelnummer bij.....wel dat deze bijv. gemonteerd werden in het E28 model BMW 5 serie. (volgens het artikel zouden deze genoeg op de sloop te vinden zijn :? )

Even informeren bij de BWM en Porsche dealer en dan bellen met een Bosch service station....kijken of het iets uit maakt.


17 dec 2008 20:34
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
944 type 1 + 968cs EX: 911 3.2 EX: 924S
Bericht 
ik heb het nog steeds niet gevonden, nu heb ik wat gelezen over een HALGEVER hoe zit dat bij een 944 type 1 ?
als deze defect is heb je geen vonk en schakeld de DME automatische de brandtsof pomp uit ( veiligheid!) klopt dat?

wie heeft hier ervaring mee...


24 dec 2008 20:06
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Diverse Porsche's
Steenwijk
Bericht 
Een 944 heeft geen hall gever zoals jij dat bedoeld om daarvandaan een ontstekingssignaal te pakken.



.
_________________________________________
http://www.renntech.nl


24 dec 2008 20:59
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
944 type 1 + 968cs EX: 911 3.2 EX: 924S
Bericht 
hoe werkt dat dan bij een 944?


24 dec 2008 21:02
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht Re: brandstof pomp/ontsteking 944 type 1 help..
Hoi ik zie dat het wel een oud bericht is ben je er nog achter gekomen wat het was ik heb namelijk het zelfde probleem zet de auto lopend aan de kant zet hem uit wil savonds naar huis start niet meer het zelfde probleem geen vonk geen benzinepomp die loopt ook bij mij de relais vervangen niks ik hoop u kunt dit nog lezen ben benieuwd wat uw oplossing was groetjes


09 apr 2021 0:01
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht Re: brandstof pomp/ontsteking 944 type 1 help..
Hoi,
Ik weet dat het een oud bericht is maar heeft u nog het probleem gevonden?
Ik heb helaas nu het zelfde probleem, alleen ik zet de auto neer en wil niet meer starten. gevolg brandstof pomp werkt niet en geen ontsteking, nu zat ik aan een marter te denken maar kan geen aan gevreten draden zien.
Wat was bij u het probleem?


10 apr 2021 8:53
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964 C2 nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
Bericht Re: brandstof pomp/ontsteking 944 type 1 help..
Ik kan je met je technisch probleem niet verder helpen, maar pepe z'n laatste bezoek was in maart 2018...... denk niet dat hij nog gaat reageren.

Je kan hem een PB sturen waar hij (als het goed is) dan een mailtje van krijgt, hopende dat z'n email adres niet gewijzigd is...

Je hebt denk ik sneller resultaat als je even met Garage de Loods contact op neemt.. :idea:


10 apr 2021 11:10
Profiel
PorscheForum Rakker
Wilp-Achterhoek
Bericht Re: brandstof pomp/ontsteking 944 type 1 help..
je kunt de sensor ook doormeten met een multimeter, op de stekker van de sensor of op de stekker van de computer, in het schema is te vinden welke nummers van de stekker, uit mijn hoofd dacht ik ongeveer 600 OHM
_________________________________________
944
986S
944
981


21 mei 2021 12:46
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.