Sport uitlaat / katalysators / c02 emissie ... Wat nu?
Geplaatst: 17 maart 2009 1:36
Ik ben al een tijdje aan het rond speuren naar een Sportuitlaat voor de Cayman S. Echter loop ik bij 9 van de 10 sportuitlaat systemen tegen het feit aan dat 2 van de 4 katalysators verwijderd dienen te worden. Persoonlijk vind ik dat niet erg, maar wat heeft dit voor invloed op de CO2 emissie of eigenlijk belangrijker de jaarlijkse keuring?
Bij zowel alle merken; TUBI, BORLA, B&B, FABSPEED, AGENCY POWER, CAPRISTO , etc... gaan er 2 katalysators verloren.
De twee overige opties met katalysators...
RSR Carnewal EU 330,- & Supersprint EU 3000,-
RSR veel verschillende meningen over gelezen, Supersprint is toch wel diep in de buidel tasten.
Ik neem aan dat de 2 catalysatoren er niet voor niets zitten.
Echter hoeveel invloed kan het hebben als er 2 worden weggehaald?
Komt mijn cayman dan door zn eerste keuring?
Ben benieuwd naar jullie mening en hebben de 911 sport uitlaten ook met dit fenomeen te maken ?
Grt!
Robin
Bij zowel alle merken; TUBI, BORLA, B&B, FABSPEED, AGENCY POWER, CAPRISTO , etc... gaan er 2 katalysators verloren.
De twee overige opties met katalysators...
RSR Carnewal EU 330,- & Supersprint EU 3000,-
RSR veel verschillende meningen over gelezen, Supersprint is toch wel diep in de buidel tasten.
Ik neem aan dat de 2 catalysatoren er niet voor niets zitten.
Echter hoeveel invloed kan het hebben als er 2 worden weggehaald?
Komt mijn cayman dan door zn eerste keuring?
Ben benieuwd naar jullie mening en hebben de 911 sport uitlaten ook met dit fenomeen te maken ?
Grt!
Robin