16 maart 2015 19:37
16 maart 2015 19:49
16 maart 2015 19:53
16 maart 2015 23:45
16 maart 2015 23:51
gerrit11 schreef:Hij vertelde dat inbouwen 1250,- kost, 2 dagen werk.
Volgens mij kwam een nieuw onderblok op 2500,-.
Dus t kan zijn dat de hele boel uit elkaar gaat en dan incl pakkingen en de rest totaal op 6000,- kwam, dat totaal weet ik zeker want hij vertelde me zsm er een bij te kopen/zoeken met een defecte motor omdat de prijzen omhoog zouden gaan.
Ik twijfelde ook wel om t te plaatsen.
En dan is mijn kans om er iets bij te komen een dure zaak gaan worden.
Dit is geen deal, dit word of is 100% de nieuwe prijs van de motor.
nog een bak geld maar beter dan voorheen..
16 maart 2015 23:57
Frans D schreef:Dat hebben ze inderdaad helemaal aan zichzelf te danken Alvin, je hoort mij ook niet anders zeggen.
De enige slimme zet van Porsche zou zijn; een nieuw blok aan te bieden, met de modificaties zoals ze nu ook worden gedaan door een aantal Porsche specialisten.
Ze hoeven daarmee niet eens schuld te te bekennen wat betreft fouten in de oude motor constructie en kunnen het simpelweg erop gooien, dat het gewoon een doorontwikkeling is van de oude constructie.
Maar ja, naar de reden van dat het blok ineens goedkoper wordt aangeboden, blijft giswerk.
Het kan bijvoorbeeld ook; dat ze gewoon een overschot aan 996 blokken hebben en ze ze amper nog verkopen.
17 maart 2015 0:07
Ronaldo schreef:Frans D schreef:
Omdat een hoop mensen modificaties laten uitvoeren gevoelige IMS Lager er minder dan in de prognoses van Porsche op basis waarvan ze nog een loods met blokken hebben geproduceerd destijds..
17 maart 2015 0:23
17 maart 2015 1:27
17 maart 2015 9:25
17 maart 2015 9:29
17 maart 2015 9:59
17 maart 2015 10:42
17 maart 2015 11:02
17 maart 2015 11:10
17 maart 2015 11:12
gerrit11 schreef:Nee, maar de prijzen van een nieuw blok, de 3.4 zijn nu incl inbouwen zo'n 14 tot 16000 euro.
dat is nu verlaagd naar 6000,-.
Dus je brengt je 996 en je krijgt m terug van Pon met nieuw blok voor die 6000,-,, dat vind ik een hele goeie zaak.
En natuurlijk garantie op t hele spul.
Dit is vrijdag aan hem meegedeeld dus word snel doorgevoerd.
Ik dacht dat dit wel goed nieuws was voor mensen die hun motor op een hoop hebben liggen...
17 maart 2015 11:38
Ik snap niet wat hier nieuw of geheimzinnig aan is. Dit is namenlijk altijd al zo geweest en is op basis van een package deal die je in dat geval met de dealer aan gaat. Enkele maanden terug nog heeft een kennis onder deze voorwaarden al zijn blok laten vervangen.
17 maart 2015 14:13
17 maart 2015 18:04
Binko schreef:Ik snap niet wat hier nieuw of geheimzinnig aan is. Dit is namenlijk altijd al zo geweest en is op basis van een package deal die je in dat geval met de dealer aan gaat. Enkele maanden terug nog heeft een kennis onder deze voorwaarden al zijn blok laten vervangen.
Als dit geen nieuwe policy van Porsche zou zijn, hoe hebben al die revisiebedrijven dan een mooie business opgebouwd? Ook al zijn er constructiefouten, iedereen gaat toch voor een fabrieksnieuwe motor, met Porsche garantie?
17 maart 2015 18:36
17 maart 2015 20:17
28 maart 2015 19:39
28 maart 2015 21:36
29 maart 2015 2:09
maurice schreef:gerrit11 schreef:Nee, maar de prijzen van een nieuw blok, de 3.4 zijn nu incl inbouwen zo'n 14 tot 16000 euro.
dat is nu verlaagd naar 6000,-.
Dus je brengt je 996 en je krijgt m terug van Pon met nieuw blok voor die 6000,-,, dat vind ik een hele goeie zaak.
En natuurlijk garantie op t hele spul.
Dit is vrijdag aan hem meegedeeld dus word snel doorgevoerd.
Ik dacht dat dit wel goed nieuws was voor mensen die hun motor op een hoop hebben liggen...
Ik snap niet wat hier nieuw of geheimzinnig aan is. Dit is namenlijk altijd al zo geweest en is op basis van een package deal die je in dat geval met de dealer aan gaat. Enkele maanden terug nog heeft een kennis onder deze voorwaarden al zijn blok laten vervangen.
30 maart 2015 10:54