Ims lager keuze
Geplaatst: 16 mei 2015 14:41
Beste Porsche vrienden,
Afgelopen week is mijn drukgroep kapotgegaan en heb daar inmiddels al een nieuwe set voor besteld. Maar nu wil ik meteen mijn
IMS lager vervangen. Ik heb bij Hartech vernomen dat zij een standaard Porsche oem lager gebruiken bij een revisie, ze halen dan wel aan één kant de kunststof afdichting eruit, en Resto doet dat ook geloof ik.
Pelican Parts heeft weer een IMS Bearing Retrofit Kit van $165.00 en die gaat dan ongeveer 40k miles mee.
LN Engineering heeft de IMS Bearing Retrofit Kit kost $799.00 en heeft ook niet het eeuwige leven. Ik rij gemiddeld 6k per jaar met mijn Boxstertje dus om de 5 a 6 jaar een lager wisselen vind ik niet echt een probleem. Waar zouden jullie voor kiezen en waarom?
Alvast bedank,
Hans..
Afgelopen week is mijn drukgroep kapotgegaan en heb daar inmiddels al een nieuwe set voor besteld. Maar nu wil ik meteen mijn
IMS lager vervangen. Ik heb bij Hartech vernomen dat zij een standaard Porsche oem lager gebruiken bij een revisie, ze halen dan wel aan één kant de kunststof afdichting eruit, en Resto doet dat ook geloof ik.
Pelican Parts heeft weer een IMS Bearing Retrofit Kit van $165.00 en die gaat dan ongeveer 40k miles mee.
LN Engineering heeft de IMS Bearing Retrofit Kit kost $799.00 en heeft ook niet het eeuwige leven. Ik rij gemiddeld 6k per jaar met mijn Boxstertje dus om de 5 a 6 jaar een lager wisselen vind ik niet echt een probleem. Waar zouden jullie voor kiezen en waarom?
Alvast bedank,
Hans..