Switch to full style
Alle technische kwesties die betrekking hebben op de motor kun je hier posten.
Plaats een reactie

Cayman S met motor schade?

29 okt 2015 23:00

Op mobile wordt een Cayman S van 2007 aangeboden met de volgende opmerkingen:

* Motorlampje brand
* Stationair schudt de motor
* Vermogen is volledig aanwezig

Iemand een idee wat er hier aan de hand zou kunnen zijn?

Re: Cayman S met motor schade?

29 okt 2015 23:31

Nokken as sensor! :idea:

Re: Cayman S met motor schade?

30 okt 2015 11:11

Kan van alles zijn, dit is een glazenbol vraag. Bij interesse met monteur er naar toe rijden en dan oordelen..

Re: Cayman S met motor schade?

01 nov 2015 8:53

Stap 1 is uitlezen zou ik zeggen.

Re: Cayman S met motor schade?

01 nov 2015 10:39

Auto staat bij een handelaar. Ik denk dat je de auto mag starten, kijken wat deze doet en dan besluiten of je de auto wilt hebben of niet.

Re: Cayman S met motor schade?

01 nov 2015 13:20

Als de rest van de auto top is, € 10K bij de prijs optellen, kan het achteraf niet gauw tegenvallen!

Re: Cayman S met motor schade?

01 nov 2015 13:42

Handelaren zijn over het algemeen niet gek. Als het goedkoop op te lossen is, had hij het vermoedelijk al gedaan.

Re: Cayman S met motor schade?

01 nov 2015 13:55

porsje911 schreef:Handelaren zijn over het algemeen niet gek. Als het goedkoop op te lossen is, had hij het vermoedelijk al gedaan.


+1

Re: Cayman S met motor schade?

01 nov 2015 14:47

Dat was mijn gedachte ook. Maar de auto staat te koop in duitsland en door de lagere prijzen daar is 7 a 10k investeren natuurlijk minder aantrekkelijk.
En als men (de handelaar welke de auto nu te koop heeft staan) de auto goedkoop in kan kopen en zonder zorgen voor 1 a 2k meer kan doorverkopen is dit natuurlijk makkelijk verdient.
Laatst bijgewerkt door MY00 op 01 nov 2015 15:02, in totaal 1 keer bewerkt.

Re: Cayman S met motor schade?

01 nov 2015 14:56

Geld verdienen aan een auto is mij echt nog nooit gelukt. Niet dat ik er mee zit maar de gok zou mij ook hier te groot zijn.

Re: Cayman S met motor schade?

01 nov 2015 15:01

Ik bedoel niet dat ik er geld aan zou verdienen met inkopen maar de handelaar welke de auto momenteel te koop heeft staan.

Re: Cayman S met motor schade?

01 nov 2015 23:37

Uitlezen kan ter plaatse, laptop + Durametric-kabel voldoet.

Re: Cayman S met motor schade?

23 nov 2015 22:52

zou alleen met een zeer kundig persoon aan zoiets beginnen, ,, als de verdere onderhoudsstaat klopt, dan is het vraag waarom fiksen ze het niet

Re: Cayman S met motor schade?

24 nov 2015 9:43

Auto is reeds sinds een tijd verkocht. Waarom men het niet repareerd. Nu pakken ze een leuke winst zonder enige problemen. Indien men de auto repareerd hebben ze zelf meer kosten en staat de auto langer, dit vond met geen optie.
Plaats een reactie