Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 mei 2017 12:23



Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
1988 3.2 interrupties motor 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht 1988 3.2 interrupties motor
:scratch:
Na meer als 15 jaar probleemloos gereden te hebben met een mooie 3.2 1988, ca. 70.000 km, nu ineens een electrisch probleem. Injectors ultrasoon gereinigd, loopt prachtig. Kan een rit van 200km goed gaan, of na 3 km ineens hevig inhouden en weer verder rijden. Geen peil op te trekken. Controles van accupolen, massakabel, zekeringen, sensor motortemp, stekker dme computer, stekker motorkabelboom.... Tijdelijke vervanging dme comp, benzinepomp, luchtweger... Vervanging bdp, otc sensor, dme relais, dynamo, benzinedrukregelaar...Voeding pomp buiten alarm om niets biedt 100% oplossing. Heeft iemand nog een idee, behalve kontaktslot vervangen?
Alvast bedankt voor tips :)


20 dec 2015 19:34
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
964 Turbo 3.3
Bericht Re: 1988 3.2 interrupties motor
Heb zelf ook de meest vage problemen gehad, uiteindelijk was de oplossing.... contactslot :!: maar die had je dus zelf ook al verzonnen :mrgreen:
Bij mij ging het dan weer even goed door onder het rijden de auto van contact af en weer aan te zetten maar dat raak je snel beu, weet niet of dat bij jou het ook even "verhelpt"?
sterkte, hoop dat de oplossing voor jouw ellende ook zo simpel is.


20 dec 2015 22:56
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Papiermachiene operator
Renkum
Bericht Re: 1988 3.2 interrupties motor
ik heb bij mijn 3,2 een keer gehad dat de micro schakelaar op het gasklephuis , de nullast schakelaartje op de gasklep defect was , die gaf ook steeds probleemen . dan wel inhouden en dan weer goed. deze vervangen en het was weer perfect.

je zou het kunnen proberen


21 dec 2015 9:27
Profiel Facebook 
PorscheForum Rookie
Bericht Re: 1988 3.2 interrupties motor
Na 12 maanden speurwerk bij de 5de monteur is het doeltreffende advies: bij af en toe bokkende 3.2 's, de temperatuursensor op de cilinderkop (door een nieuw ontwikkelde 2-dradige)vervangen!

Geen problemen meer :cheers: :D

Dank aan Peter; Porsche centrum Eindhoven.


06 nov 2016 19:35
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S 2009, 924 1977
Bericht Re: 1988 3.2 interrupties motor
Knap gevonden want daar denk je niet zomaar aan... :thumleft:
_________________________________________
Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!


06 nov 2016 23:28
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 5 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.