30 jan 2016 13:58
A-Line schreef:lijkt me idd wijs.
Vlgs mij is een simpele korte samenvatting:
* IMS lager gaat kapot alleen kun je niet weten wanneer
* Vandaar bij iedere onderhoudsbuurt deze laten controleren om schade te voorkomen
* Bij een goed lager niets doen
* Bij een fout lager wisselen
* Voor het wisselen zijn diverse opties mogelijk van lagers
* Na de controle of wisselen weer lekker fijn rijden en genieten van de prachtig P en ongeschonden naar de vlgde....
* Onderhoudsbeurt/check
Easy
30 jan 2016 18:38
30 jan 2016 19:20
Ivo 3.6 schreef:Volgens TS hoeft blok er niet uit.
30 jan 2016 23:50
31 jan 2016 10:21
31 jan 2016 10:27
31 jan 2016 12:06
31 jan 2016 20:58
targa 84 schreef:is het alleen bij MK1 of ook MK2
allemaal dus zeg maar !!!!
31 jan 2016 22:30
ruud janssen schreef:en regelmatig in het oliefilter kijken?
als een lager stuk begint te gaan zou er gruis of metaaldeeltjes vrij moeten komen.
01 feb 2016 8:41
01 feb 2016 9:43
06 maart 2016 22:19
25 maart 2016 18:45
05 sep 2016 13:18
07 sep 2016 12:17
07 sep 2016 12:23
Jens01 schreef:Het lager zelf kost maar €200-
07 sep 2016 13:42
07 sep 2016 13:52
986shans schreef:Gewoon bij SKF of Rose pasion!
07 sep 2016 14:48
07 sep 2016 15:54
07 sep 2016 18:01
Jens01 schreef:Ik vond het idee van het seal weg halen al een no-go.
07 sep 2016 20:15
07 sep 2016 20:32
Olaf schreef:986shans schreef:Gewoon bij SKF of Rose pasion!
Rose Passion verkoopt naar mijn idee alleen maar de tool-kit én niet het lager
07 sep 2016 21:25
Octaaf schreef:Op de LN website staat dat je een IMS lager wat al aangetast is en dus als je bijvoorbeeld al slijpsel in je oliefilter vindt niet met hun lager mag vervangen.
08 sep 2016 20:38