16 feb 2017 17:03
16 feb 2017 17:33
16 feb 2017 17:46
Kheldar schreef:
Geeft al een indicatie dat LN weet dat hun lagers ook stuk knn gaan. En dat de oorzaak hiervoor niet te zwakke lagers zijn. Maar gewoon in deze specifieke gevallen een fabricagefout in het blok.
16 feb 2017 21:06
09 maart 2017 15:29
09 maart 2017 16:00
09 maart 2017 16:42
09 maart 2017 16:57
09 maart 2017 17:03
09 maart 2017 17:11
09 maart 2017 18:21
09 maart 2017 18:31
09 maart 2017 19:09
09 maart 2017 20:01
Kheldar schreef:Zoals het er staat geschreven lijkt het me van wel "Alle modificaties kosten volgens Van de Putte bij elkaar als pakket 1650 euro inclusief BTW"
Afgaande op de prijs denk ik ook. Geloof dat de koelmodificatie ook iets van een 800 euro kost. Het IMS controleren is zoals in het artikel ongeveer 800 ( een nieuw lager is ergens iets van 80-100Euro). De AOS mod is niet zoveel extra werk. Wat slangen van de AOS aftappen en omleiden, Dus als pakketprijs lijkt het me wel dat het all inclusive is. Sorry Michel als ik er naast zit
09 maart 2017 21:38
10 maart 2017 0:13
10 maart 2017 12:11
10 maart 2017 14:38
MarkS schreef:http://www.vierenzestig.nl/26051/voorkomen-is-beter-plofmotoren-996/
10 maart 2017 15:46
12 maart 2017 11:54
Paul1968 schreef:Ik heb net de reacties op de blog gelezen... tja, waar ligt de waarheid? Ik denk ergens in het midden.
31 maart 2017 21:47
LN Engineering Intermediate Shaft Bearing (IMS) Puller/Counterstay, for extraction of single or dual-row bearing intermediate shaft bearings safely. Includes: bearing installation tool, 5 chain and 3 chain engine cam locks, TDC lock pin, and broken stud easy-out
Part #: LN-106-08-13
Pelican M96 Intermediate Shaft Bearing (IMS)
Part #: PEL-IMS-1
01 apr 2017 6:52
01 apr 2017 8:42
01 apr 2017 9:05
Kappi2907 schreef:Heeft iemand de statistieken?
01 apr 2017 9:22