Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 12:10



Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Macan tuning 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
991 4 GTS Cabrio+993 C2 handbak Varioram
Bericht Macan tuning
goedemorgen lotgenoten :drive: :drive: :drive:
iemand ervaring mbt chiptunen Macan S diesel?1e traps of 2e traps
externe chip of interne software aanpassing,kan pdk een probleem geven?
Bij mercedes 150000 getuned 1 keer in 3 jaar een sensor defect ,bij ZIP-Tuning,
ook goede nazorg en service,
319 pk met bijna 700NM zal de Macan zeker in de sportmodus wat meer PORSCHE-Like maken en kan de 'TIJGER' zijn concurrentie zoals Jaguar F-Pace(400pk0
en RR en Volvo sc90 ,eindelijk door zijn weggedrag met aangepast vermogen achter zich laten.
Zelfs Audi geeft hun SUV Diesels meer vermogen dan de MACAN S diesel vanaf fabriek meekrijgt.
ik hoor het graag als iemand al een getunede Porsche Diesel rijd,Cayennerijders misschien?
_________________________________________
Met vriendelijke groeten uit Limburg
Mario Mac911
(993 C2 Handbak Varioram+991 GTS 3.8 Cabrio)


13 nov 2016 9:18
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Macan tuning
Ik heb geen ervaring met het tunen van een Macan.
Maar als ik deze zou laten tunen zou ik dit altijd bij JD engineering laten doen http://www.jdengineering.nl/3-0-tdi-245pk-250pk/
Jeroen Dik zit al jaren in het vak en heb eigenlijk alleen maar postive dingen over hem gehoord.

ZIP tuning zou ik ver vandaan blijven.
_________________________________________
Mvg,

René


13 nov 2016 11:44
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
ex 993 Targa
Bericht Re: Macan tuning
Weet niet waar je woont, maar ik laat niemand anders danhttp://www.obd-tuning.nl aan mijn auto's zitten.

tuned 'm gewoon zoals je hem wil.
evt. met uitdraai op de rollenbank voor en na het tunen.
Hij doet ook alle computers van de aprisco cup auto's.
Heeft mijn huidige Audi en Ds3 van mijn vrouw gedaan.inmiddels 2 jaar zonder issues.
Derk is gewoon zonder kapsones.
_________________________________________
Black Cars Look Better In The Shade


13 nov 2016 13:20
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
987 Boxster Spyder, Ex. Porsche 356 speedster outlaw rep, ex 964 C2
Den Haag
Bericht Re: Macan tuning
Hier ook zeer goede ervaringen met JD in lochem met verschillende vag producten.

Tuned meer op drivability dan op piekvermogen. Eigen rollenbank dus de mogelijkheid om eigen research te doen.

Maatwerk mogelijk.
_________________________________________
Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag


14 nov 2016 8:42
Profiel WWW
PorscheForum Rookie
Bericht Re: Macan tuning
Kan ook JD Engeneering van harte aanbevelen, Jeroen Dik weet waarover hij praat. Had zelf een Audi A6 met 2.0tfsi en multitronic, niemand durfde de motor te chiptunen vanwege de multitronic, alleen JD Engeneering. Auto heeft 80.000 km zonder enig probleem gereden. Top volgens Stinger: 245 echte km/u
Natuurlijk die overboost met een beetje gevoel voor techniek benutten, niet alleen maar volgas rijden.


14 nov 2016 22:51
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 914 2.7 1970 Porsche Panamera GTS 2016 Porsche Boxster Cup
Urmond
Bericht Re: Macan tuning
ik heb 2 keer een Cayenne Diesel en 1 keer een Touareg Diesel laten Tunen bij JD. bij alle drie zeer tevreden over het resultaat. En een hele mooie bijkomstigheid dat de auto's gemiddeld bijna 1 liter op de 100 kilometer zuiniger werden. Ik heb nu een 4.2 S Diesel Cayenne. Die wordt binnenkort ook getuned. Vriend van mij heeft dezelfde auto. Waanzinnig om dan met bijna 450 pk en 1000 nm koppel te rijden. En ook hier weer zuiniger. Met mijn macan heb ik het niet gedaan omdat ik de sport chrono plus optie had. Met deze knop was hij uitermate snel vond ik voor een diesel. Wellicht voor het zuiniger rijden zou ik het bij een eventuele volgende wel laten doen. De Macan is trouwens minder zuinig dan de Cayenne diesel viel mij op. Ik rijd 5000 km per maand en overwegend snelweg.
_________________________________________
http://www.circuitverzekeringen.nl tevens Porsche en klassieker verzekeringen bij afic.nl


15 nov 2016 10:19
Profiel WWW Facebook 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 6 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.