Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 22:37



Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Airco cayman 987S werkt niet meer 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Cayman 987S
Bericht Airco cayman 987S werkt niet meer
Beste Forum-mers,
Sinds een week werkt mijn airco niet meer. Na vorige week de schakelkabels en short shifter te hebben gemonteerd werkt de airco niet meer.
Het dashboard en middenconsole heb ik voor de montage van de kabels en schifter moeten demonteren, en daarmee komt ook het bedieningspaneeltje voor airco los met knopjes voor luchtcirculatie, achterruitverwarming en PSM. Maar omdat alle andere bovengenoemde functies nog werken en de lampjes in de knopjes ook branden na inschakeling denk ik dat demontage van het middenconsole niet de oorzaak van de storing is.
Bij inschakeling van de airco via de 'auto' knop hoor (en voel!) ik geen enkele vertraging van het toerental d.m.v. aanschakelen airco pomp, niet bij stationair en ook niet bij welke belasting dan ook. Koud wordt de lucht dus ook niet.
De zekeringen zijn goed.
Waar kan ik zoeken, wie heeft er suggesties of nog beter ervaring met ook zo iets? Kan de airco pomp spontaan defect zijn of is er een ander probleem?
Alvast dank voor jullie input.


15 apr 2019 20:54
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Airco cayman 987S werkt niet meer
Op de achterzijde van het airco paneel zie ik 4 connectors. Wellicht zijn ze niet allemaal goed aangesloten?


15 apr 2019 22:56
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Ex 944 S2 1989, 987 Boxster 2.7L 2005 Atlas Grey
Haarlem
Bericht Re: Airco cayman 987S werkt niet meer
Zit er wel genoeg koelmiddel in? Als dat te weinig is dan slaat de airco ook niet aan.
Mijn 987 uit 2005 wordt deze week ook bijgevuld. De airco werkt nog wel maar de koeling wordt wel minder.

De aircopomp kan ook zijn overleden.
_________________________________________
Rij niet sneller dan je beschermengel vliegen kan.


15 apr 2019 23:01
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 3 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.