Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 18:37



Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
OBD bluetooth 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 4s uit 2003
Amsterdam
Bericht OBD bluetooth
Iemand ervaring met OBD bluetooth, die ook informatie geeft tijdens het rijden op je telefoom (Android). Ik heb een 996 4S. Gewoon eens benieuwd wat er allemaal gebeurd achter me tijdens het rijden. Ook iets gelezen met omtrent het uitlezen van "overrevs", wellicht ook andere dingen uitlezen die je wilt/kan weten.

txs Diederik


25 dec 2020 17:19
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 C2, 944 RS-style
Bericht Re: OBD bluetooth
Overrevs en meer diepere info niet met de standaard ons tools uit te lezen. Launch tech China had er eentje die wel alle livewaardes vanuit de ECU kon benaderen waaronder ook olietemperatuur. Maar die wordt niet meer gemaakt of ondersteund. De functionaliteit zit waarschijnlijk wel in de duurdere professionele obd apparatuur. Maar dan zit je al gauw aan paar honderden euro’s tot ver boven duizend euro. Andere niet Porsche optie is Durametric. Moet je wel een pc aan hangen. Dus niet zo handig tijdens het rijden. Om eens wat info op te vragen. Wel uitgebreide logfunctie. En alles benaderbaar. Overrevs etc.


26 dec 2020 12:40
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 4s uit 2003
Amsterdam
Bericht Re: OBD bluetooth
dank, die Duramatic had ik ook gelezen in een ander bericht. Zal me daar dan eens wat verder in verdiepen.


27 dec 2020 1:07
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 3 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.