Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 apr 2024 23:20



Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Cayenne 955 koppakking. 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht Cayenne 955 koppakking.
Hoi, ik ben vrij nieuw hier en heb een iets wat technische vraag. Mijn Cayenne staat al even stil door een defecte koppakking. Compressie is nog getest enige tijd terug en goed . Wel natuurlijk de bruine smurrie kleur bij de peiler . Nu wil ik deze laten herstellen , toch de vorige die te offerte opstelde is met zijn zaak gestopt. Zijn er hier bezoekers die een goed adres hebben omgeving Eindhoven Turnhout? Tevens wil de wagen niet meer aanslaan . Hoor een korte doffe tik en de lampen in de wagen gaan ff dempen tijdens het draaipunt van de sleutel . Batterij reeds vervangen , zekeringen , sleutel nagekeken en is volledig startend in 2019 weg gezet ... Iemand een idee of oplossing ? Zou deze met Durametric kunnen uitlezen desnoods toch geeft dit voldoende info? So shoot


04 feb 2021 22:42
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Cayenne 955 koppakking.
Philip van Beurden, prima adres in Turnhout


04 feb 2021 22:47
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
996 GT2 - 991 Cabrio Project
Sint-Niklaas, Oost-Vlaanderen
Bericht Re: Cayenne 955 koppakking.
Hmm, 2-3 jaar geleden weggezet met intermix en blok wil niet rondgaan..

Veel succes..


05 feb 2021 10:20
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Porsche Cayman S
Bericht Re: Cayenne 955 koppakking.
Ik kan je helpen

Ik heb je een persoonlijk bericht gestuurd met mijn nummer


05 feb 2021 21:10
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht Re: Cayenne 955 koppakking.
Korte update voor wie interesse heeft .. :) Na het uithalen van de batterij deze een 5 tal dagen aan de lader gehangen. Slow ipv fast was deze op dag 6 full. Deze zaterdag terug ingebouwd , uurtje laten zitten zodat al de electronics wat kon opstarten en tik hij starte van de eerste keer .... Blijkbaar is echt vol vol nodig , ook al steek je er een nieuwe batterij in ... Nu staat hij alvast in de garage en kunnen de koppakkingen hersteld worden. Iemand enig idee of dit aan huis kan gedaan worden ? Ruimte is er voldoende en materialen ook , enkel de kennis niet ;)


24 feb 2021 22:18
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 5 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.