Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 27 apr 2024 8:16



Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
uitvallen 944 motor onder belasting 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht uitvallen 944 motor onder belasting
miss kan iemand me helpen,
volgende symtomen, start perfect loopt heel mooi als ik ga rijden en ik vraag niet te veel vermogen is er niks aan de hand, maar vanaf het moment dat ik in vb derde versnelling op 3000rpm kom en ik duw dan het gaspedaal onder valt de motor uit met gevoelige IMS Lager in de uitlaat en blijft hij doordraaien op 2 cilinders, wat ik dan ook doe de motor zal niet hernemen. Als ik echter de motor uitschakel en terug start zelfs na 1 sec loopt alles weer perfect, zelfs als de motor uitvalt tijdens het rijden en ik hou de koppeling in en kom niet aan de sleutel, wanneer hij dan compleet stilvalt en ik laat de koppeling los loopt hij weer perfect, bij het niet uitvallen en hij blijft vb. op 2 cilinders lopen zal hij echter niet hernemen.
volgende zaken zijn vervangen, censoren krukas, relais dme, benzinnepomp en filter,bobine, het gekke is als ik er een bobine opzet van 12 v met een grotere weerstand dan valt hij niet meer uit maar dan start hij slecht als hij warm is.Met de bobine uit te wisselen van het zelfde type ( 944) blijft hij uitvallen.

al bedankt voor het lezen. gr erwin


28 jun 2023 14:22
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht Re: uitvallen motor onder belasting
valt de motor uit met gevoelige IMS Lager in de uitlaat, moet natuurlijk zijn " valt de motor uit met geplof in de uitlaat "


28 jun 2023 14:25
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht Re: uitvallen motor onder belasting
ps. het gaat hem over een porsche 944 2.5 bouwj. 1985


28 jun 2023 14:32
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 3 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.