Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 apr 2024 13:17



Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Hydr. klepstoters 968 tikken 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht Hydr. klepstoters 968 tikken
Goedemorgen porsche fans, allereerst iedereen een voorspoedig 2006 en natuurlijk weer veel genieten van onze bolides.
Ik ben in het bezit van een witte 911 '87 en een '93 968.
De 911 heb ik reeds 9 jaar en een 70.000 km mee gereden, de teller staat nu op 250.00 and still going strong.
Ik heb een motorisch vraagje over mijn 968, de motor heeft reeds nieuwe zuigers, blok is uitgehoond en de uitlaatkleppen zijn verniewd, dus algehele revisie wegens olieverbruik, behalve.. de hydr. klepstoters niet helemaal o.k.
De kleppen tikken bij een koude motor en ik denk eraan alle klepstoters te vervangen, bij de porsche shop zag ik voordelige prijzen bij dit onderdeel, orginele zijn een beetje errug duur. Iemand ervaring met onderdelen bestellen bij de porscheshop? En zijn dit dan goede klepstoters ?? (waarschijnlijk imitatie) :?:


01 jan 2006 16:59
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Tikfoutje of een andere :?: :cheesy:

Ik begrijp uit je verhaal dat Porsche-shop andere dan originele levert :?: of geef je alleen aan dat hun goedkoper zijn dan de Porsche-dealer :?:

Ik heb geen ervaring met de Posche-shop :arrow: vraag me ook eigenlijk af welke je bedoelt :scratch:


... maar om prijzen (te vergelijken) zou je ook eens kunnen informeren bij de forum-techniker en/of Alpo :idea:


01 jan 2006 18:05
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rookie
Bericht 
Ja Olaf, dat ben ik ook, dit euvel is inmiddels opgelost, is een ander carter onder gegaan, ook leuk om te weten; een carter van een S2 heeft hetzelfde porsche onderdeel nummer als van een 968, maar het past helaas niet, een drijfstang loopt dan tegen het carter aan. (weer naar Middelburg terug voor een ander carter (zucht)
De porsche shop uit Engeland bedoel ik, deze staat ook op de startpagina van Porsche, daar waren deze klepstoters "maar"15 pond excl. VAT per stuk ipv 40 Euro (excl btw?), ik kan mij niet voorstellen dat dit orginele porsche onderdelen zijn gezien de prijs.
Bedankt voor de info. Ik zal informeren. :salut:


01 jan 2006 20:20
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht Re: Hydr. klepstoters 968 tikken
Emiel-968/911 schreef:
De kleppen tikken bij een koude motor


Doodnormaal bij hydraulische klepstoters dat ze even tikken bij een koude start. Dus eerst maar eens laten beoordelen of er werkelijk iets mis is...


01 jan 2006 20:41
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 4 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot], JanCarrera3.2


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.