930 bezinepompen en relays probleem
Geplaatst: 24 maart 2004 15:12
eentje voor de jongens bij Renntech, Erwin graag je mening ??
okee ik heb het volgende probleem, de benzine pompen willen niet aanslaan: ik heb al het volgende gedaan, ik heb 2 extra groepen aan gemaakt per benzine relay met eigen zekeringen vanaf de accu naar punt 30 op de relays, en daarmee is zekering 3 op de zekeringbox nr 1 dus overbodig geworden.(minder belasting voor de andere dingen die over zekering 1 en 2 gaan. dan doen ze het nog niet. als ik punt 85 op de relays grond dan doen ze het wel. mijn vraag is komt mijn auto zo door de APK keuring heen, in principe gaan de pompen ook gewoon weer uit als ik de auto weer uit doe, contact naar stand 2 of 1. bij stand 3 beginnen ze te pompen, dit moet ook om druk op te bouwen. maar ik geloof dat als je hem in stand 3 hebt dat dan de pompen na 30 seconden ofzo weer af moeten slaan als je de motor niet start. klopt dit ???
de relay achter in de motorruimte is goed en de luchtdrukschakelaar doet het ook goed.
worden de relays ook nog door de toerenteller aangestuurd ??? of de toerenteller relay, zoja waar vind ik de toerenteller relay ??
Erwin trouwens leuk dat je voor jezelf bent begonnen, misschien ken je mij nog vanuit de 914 club uit het verleden(lang geleden zo'n 10 jaar terug donkerblauwe 914 2.0 webers etc,etc,etc,......) Mike Soedito.
okee ik heb het volgende probleem, de benzine pompen willen niet aanslaan: ik heb al het volgende gedaan, ik heb 2 extra groepen aan gemaakt per benzine relay met eigen zekeringen vanaf de accu naar punt 30 op de relays, en daarmee is zekering 3 op de zekeringbox nr 1 dus overbodig geworden.(minder belasting voor de andere dingen die over zekering 1 en 2 gaan. dan doen ze het nog niet. als ik punt 85 op de relays grond dan doen ze het wel. mijn vraag is komt mijn auto zo door de APK keuring heen, in principe gaan de pompen ook gewoon weer uit als ik de auto weer uit doe, contact naar stand 2 of 1. bij stand 3 beginnen ze te pompen, dit moet ook om druk op te bouwen. maar ik geloof dat als je hem in stand 3 hebt dat dan de pompen na 30 seconden ofzo weer af moeten slaan als je de motor niet start. klopt dit ???
de relay achter in de motorruimte is goed en de luchtdrukschakelaar doet het ook goed.
worden de relays ook nog door de toerenteller aangestuurd ??? of de toerenteller relay, zoja waar vind ik de toerenteller relay ??
Erwin trouwens leuk dat je voor jezelf bent begonnen, misschien ken je mij nog vanuit de 914 club uit het verleden(lang geleden zo'n 10 jaar terug donkerblauwe 914 2.0 webers etc,etc,etc,......) Mike Soedito.