Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 apr 2024 15:54



Antwoord op onderwerp  [ 39 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Upgrade 
Auteur Bericht
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
Jeroen 914 schreef:
reserve wiel ook laten zitten...
is een deel van de kreukel zone!


dirkie-die-beter-moet-lezen schreef:
Euuuu ... hier ff totaal niet akkoord ... dat reservewiel heel netjes LATEN ZITTEN :!: :!:

Waarom :arrow:
Ik zou geen klap willen maken met een 11'je (echt serieuze klap welteverstaan :!: ) als dat l*llige wieltje thuis in de garage ligt.
Porsche heeft de plaatsing van dit wieltje mee berekend met de kreukelkarakteristiek van de wagen ...


Jeroen en Dirk, dank voor deze info. Wist ik niet en had ik ook nooit zelf bedacht. Dat dat jippie lege thuiskomertje zo'n belangrijke functie heeft. Verrassing!
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


13 mei 2004 19:41
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
‘64 Kever
Bericht 
Is bij bijna elke auto zo hoor. Ook de moderne (andere) auto's, waar het wiel achterin ligt... Het reservewiel wordt vaak gebruikt om de kracht van de klap door te geven/te verdelen....


13 mei 2004 19:56
Profiel Facebook 
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
paSCal schreef:
Is bij bijna elke auto zo hoor. Ook de moderne (andere) auto's, waar het wiel achterin ligt... Het reservewiel wordt vaak gebruikt om de kracht van de klap door te geven/te verdelen....


Maar in de Beamer heb ik een dik wiel liggen met een opgepompte band en niet zo'n l*llig 80 km wieltje... :wink:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


13 mei 2004 20:01
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
‘64 Kever
Bericht 
horn schreef:
paSCal schreef:
Is bij bijna elke auto zo hoor. Ook de moderne (andere) auto's, waar het wiel achterin ligt... Het reservewiel wordt vaak gebruikt om de kracht van de klap door te geven/te verdelen....

Maar in de Beamer heb ik een dik wiel liggen met een opgepompte band en niet zo'n l*llig 80 km wieltje... :wink:

Je HAD daar zo'n band liggen :mrgreen:... Denk je dat die lucht veel uitmaakt? (even over denken he)...


13 mei 2004 20:04
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 SC 3.0 Targa
Aalten
Bericht 
Jeroen914 schreef:
Maar wat je per saldo het beste kan "tunen" is de persoon achter het stuur...
gr.

Jeroen


Ik heb helaas geen reservewiel die ik weg kan halen :wink: ik kan natuurlijk wel gewoon met een lege maag gaan rijden :wink:
_________________________________________
Als er een wil is zit ik op de weg......


14 mei 2004 19:31
Profiel Facebook 
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
paSCal schreef:
Denk je dat die lucht veel uitmaakt? (even over denken he)...


Ja dat denk ik inderdaad. Zeker nadat ik een verhaal las van een kindje van 1 jaar dat op de flat van schoonouders op het balkon kroop en van drie hoog naar beneden pletterde en landde op haar billen. De lucht tussen de celstof korrels van die Pamper zorgde ervoor dat ze niets had behalve wat kneuzingen...
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


14 mei 2004 20:14
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
horn schreef:
paSCal schreef:
Denk je dat die lucht veel uitmaakt? (even over denken he)...


Ja dat denk ik inderdaad. Zeker nadat ik een verhaal las van een kindje van 1 jaar dat op de flat van schoonouders op het balkon kroop en van drie hoog naar beneden pletterde en landde op haar billen. De lucht tussen de celstof korrels van die Pamper zorgde ervoor dat ze niets had behalve wat kneuzingen...


Volgende keer een Pamper op/om je hoofd dan maar :?: :lol:

Afbeelding

Staat je vast (nog :roll: ) beter. :mrgreen:
_________________________________________
Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster! Afbeelding


14 mei 2004 20:25
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Mega :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


14 mei 2004 20:49
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
RS-R schreef:
Mega :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Ga lekker op vakantie joh! Je bent er duidelijk aan toe... humor kwijt... :wink:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


14 mei 2004 21:38
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Nou humor genoeg, :P
kijjk nog maar eens naar de foto.
Idd, een goeie voor een Pamper commercial :wink: :lol:


14 mei 2004 21:42
Profiel
PorscheForum Junkie
Middelburg
Bericht 
Afbeelding

Shark :wink:


14 mei 2004 22:25
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
Shark, dat is de oude Pamper, die is niet meer te krijgen... en heeft minder lucht in zich dus een mindere stootwerking...

Afbeelding Wél een mooi stukje huisvlijt... :wink:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


14 mei 2004 22:36
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
:D :D :D :D :lol: :lol: :lol: STRIKE :lol: :lol: :D :D :D :D


15 mei 2004 7:21
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
foxtrot / oscar
Bericht 
Bas schreef:
Jeroen914 schreef:
Maar wat je per saldo het beste kan "tunen" is de persoon achter het stuur...
gr.

Jeroen


Ik heb helaas geen reservewiel die ik weg kan halen :wink: ik kan natuurlijk wel gewoon met een lege maag gaan rijden :wink:


Met "bestuurder tunen" bedoelde ik niet zo zeer dat je af moet vallen (hoewel dat nooit kwaad kan), maar dat je moet leren rijden...
:wink:

gr.

Jeroen
_________________________________________
W W W . 9 G E A R . N L


15 mei 2004 12:41
Profiel WWW
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 39 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.