30 dec 2018 23:58

31 dec 2018 0:01

























31 dec 2018 0:33
31 dec 2018 0:37
31 dec 2018 0:56
31 dec 2018 10:01
31 dec 2018 10:50
31 dec 2018 11:25
31 dec 2018 11:48
, maar wat een plastic rommel kom je toch allemaal tegen zeg ... suc6 met de verdere werken, zo te zien gaat het allemaal helemaal goed komen!
31 dec 2018 12:55
31 dec 2018 13:01
31 dec 2018 13:17
31 dec 2018 15:21
31 dec 2018 18:21
31 dec 2018 20:41
31 dec 2018 21:29
Henk schreef:Heb ook een nieuwe schakelaar besteld omdat ik het contact handmatig een positie terug moet zetten om de accessoires te laten functioneren.
Zijn er zaken waar ik rekening mee moet houden bij het vervangen?
Maarten schreef:Mooie klus! Veel Porsche onderdelen zijn goedkoper (maar wel OEM) te vinden als je op het artikelnummer zoekt
ruud janssen schreef:mooi verslag ervan.
het raammechanisme is toch zelflerend?
bij mij zat er nog de boxster stop in waardoor hij niet helemaal open ging.
Octaaf schreef:Had je gelijk krachtstroom geinstalleerd?
Jaspa schreef:Het zweet breekt me al uit bij het zien van al de foto's.
Toch wel fijn wanneer je zo handig bent.
Veel succes met je volgende modificaties.
31 dec 2018 23:25
01 jan 2019 20:23
nickdoesburg schreef:Wil binnenkort het IMS lager gaan vervangen maar ben er nog niet helemaal over uit welke optie de beste is. LN Engineering retrofit ligt het meeste voor hand maar ben er nog niet helemaal van overtuigd dat dat de beste oplossing is.
01 jan 2019 21:04
02 jan 2019 21:55
Kheldar schreef:Kijk hier anders even:
https://youtu.be/IxdvSq_byZw
Ook de andere filmpjes zeer nuttige info over gerelateerde topics. Even verder zoeken op zijn blogsite ook nog veel meer info over zelf de IMS tools te maken.
Als je toch zelf veel sleutelervaring hebt zou ik gewoon er een nieuw standaard lager in plaatsen en het als een onderhouds item beschouwen en bv elke 40.000km of koppelings wissel vervangen.
02 jan 2019 23:19
03 jan 2019 11:22
03 jan 2019 12:33
04 jan 2019 10:32
04 jan 2019 12:51