Diverse projecten van forum leden aan hun auto's.
Plaats een reactie

Re: Restauratie 911 2.7L uit 1977

10 feb 2013 20:02

Hmmm. Volgens de PET '77 idd geen three spoke.
Altijd gedacht dat 'ie kloppend was.
Naja... Ze wordt nu vertroeteld in België, kan er niets meer aan doen.

Re: Restauratie 911 2.7L uit 1977

10 feb 2013 20:16

:mrgreen: had ik nu maar met je gewed :mrgreen:

Re: Restauratie 911 2.7L uit 1977

10 feb 2013 22:23

Dat had je gelezen....
Ik denk, snel aanpassen.... Met m'n eigenwijze kop soms ook.... :shock: :D

Re: Restauratie 911 2.7L uit 1977

12 feb 2013 9:43

Terug over de remcylinder :wink:
. Die wil ik reviseren maar ik krijg alleen het hoofdgedeelte eruit maar er zit ook een soort bijcylinder
waar ik de achterste moer kan verwijderen om het interne werk te bewonderen maar krijg het er niet uit. Enig idee ?
Tot nu toe het volgende geprobeerd;
a) luchtdruk
b) zwaartekracht en op tafel slaan (impact)
De bijcylinder daar zit de sensor op voor de rem en ik kan het wel indrukken (er zit een veer in).
Afbeelding
Afbeelding

Re: Restauratie 911 2.7L uit 1977

12 feb 2013 12:34

Super mooi projekt! Heel veel succes met de restauratie!

Re: Restauratie 911 2.7L uit 1977

18 maart 2013 22:08

Hmmm. Volgens de PET '77 idd geen three spoke.
Altijd gedacht dat 'ie kloppend was.
Naja... Ze wordt nu vertroeteld in België, kan er niets meer aan doen.

Dammed dan heb ik het verkeerde stuur laten overtrekken...
Ik heb ook nog een Nardi stuurwieltje liggen, moet ik dan mss eens passen :scratch:

Re: Restauratie 911 2.7L uit 1977

20 maart 2013 11:06

3-spaaks was als optie verkrijgbaar op de 2.7.

Re: Restauratie 911 2.7L uit 1977

04 nov 2013 15:19

tis al weer een tijdje stil hier
hoe staan de vorderingen ?? :roll:

Re: Restauratie 911 2.7L uit 1977

08 nov 2013 16:44

Het project wordt voorgezet in Duitsland onder de vlag van een nieuwe eigenaar.

Re: Restauratie 911 2.7L uit 1977

09 nov 2013 8:24

Jammer ....... Volg wel graag dit soort projecten
Plaats een reactie