Ha Politie Porsche fans
Het was even stil met mijn project verslagje op PF en meestal ben ik dan druk bezig in de garage met mijn project.

Had de stille hoop om HET PORSCHEFEEST van Rosmalen te halen; Echter heb ik ook nog een gezin en wil mijn werkgever mij ook nog nuttig besteed claimen voor de vergoedingen die hij mij maandelijks trouw stort dus helaas heb ik het niet gehaald en ben zelfs niet geweest,:bang: (zat vast op de Noordzee

), Collega's Alex-0fielen stonden er wel dus voor de beeldvorming van een politieporsche had je er moeten zijn! En anders kun je dat boek via autovisie altijd nog bestellen; mooi leesvoer
http://webshop.telegraaf.nl/product/baas-van-de-snelweg?cid=autovisieshop aanrader

de laaste loodjes (onderdeeltjes en operationele acties) zijn vaak het zwaarst en vreten meeste tijd
Enfin vanaf mei j.l.:
interieur afgemaakt, Foto's volgen binnenkort
Cleaning en laatste onderdelen gemonteerd:

Ik kan er beter straks een glazenhuis om heen zetten (of in de woonkamer zetten,

maar dat zal wel een brug te ver zijn voor mijn vrouw

)
Wielen klaar gemaakt: Banden op de Velgen ATS gebalanceerd voorzien van Pirelli P6000 N2's 195 voor 215 achter: ophanging Afgesteld, uitlijnen van de auto volgt deze week

Kwijlen hoor, heeft paar pegels gekost (nieuwe banden, Velgen gepolijst en opnieuw behandeld)

Remmen en versnellingsbak afgesteld
We zitten tegen Taxatie en APK aan
Mag ook wel want ik had me voorgenomen dit project in 2 jaar te doen, we zijn er al 3/4 jaar over heen om over de euro's maar te zwijgen

; Een kind mag wat kosten toch, He's worth it!
Wordt vervolgd...