Diverse projecten van forum leden aan hun auto's.
01 apr 2013 3:12
mooi man!!
Nog een nieuw gasveertje erin voor, zodat die stok weg kan. Zwart alcantara; wat mooi zeg! Alleen de cargraphic regenpijp is niet aan mij besteed. Maar het is ook niet mijn auto, dus ga vooral je gang

Ik vind hem erg mooi!
01 apr 2013 6:53
schitterend resultaat tot nu toe. De auto is beter dan nieuw toen lijkt mij. !
01 apr 2013 9:18
Erg mooi! Maar wat is nou het verschil tussen een normaal achterbumper en RS bumper?
01 apr 2013 10:12
middengedeelte om het nummerbord loopt niet vlak/recht maar in 2 bobbels. DrKnauf heeft ook een RS bumper middengedeelte op zijn witte reus.
01 apr 2013 10:23
Ah, bedankt Harald!

Dus het is gewoon een andere look? of is er meer?
01 apr 2013 10:30
voor zover ik weet alleen een andere look. misschien lichter? zal vast wel iemand zijn die dat hier weet.
01 apr 2013 12:02
horn schreef:mooi man!!
Nog een nieuw gasveertje erin voor, zodat die stok weg kan.
Die gasveertjes

die heb ik liggen maar ik krijg ze er niet in. Iemand tips?
01 apr 2013 12:09
Wat is het probleem,ik heb ze toevallig gisteren vervangen,schoof ze er zo op.
gr Gert
01 apr 2013 12:13
Gert Nagtegaal schreef:Wat is het probleem,ik heb ze toevallig gisteren vervangen,schoof ze er zo op.
gr Gert
Zover ben ik nog niet gekomen. De bovenkant gaat makkelijk los, maar beneden lukt niet. De borgclip kwam eraf maar viel. Ben vervolgens een uur bezig geweest om deze weer te pakken te krijgen.
01 apr 2013 12:38
Uitschuifbaar knikarm magneet en je hebt hem zo te pakken.
En voor opzetten klip, ertegen houden en met lange platte schroevendraaier erop duwen.
01 apr 2013 12:44
Clip hoeft er niet helemaal af,klein schroevendraaiertje er tussen in de uitsparing kwartslag draaien en dan van de kogel af wippen.
01 apr 2013 13:10
horn schreef:voor zover ik weet alleen een andere look. misschien lichter? zal vast wel iemand zijn die dat hier weet.
.. lichter lijkt mij niet ... is tenslotte meer materiaal
01 apr 2013 15:48
zit toch iets van een stalen strip in het standaard middendeel?
vervangen van gasveertje heeft Renntech destijds voor mij gedaan. Had je dunne vingers voor nodig begreep ik van ze. En die had ik er niet bij gekregen... Heb ze wel op de vingers gekeken en het was binnen 5 minuten gepiept aan twee kanten...
01 apr 2013 15:50
horn schreef:zit toch iets van een stalen strip in het standaard middendeel?
.. zit een blikken randje aan de onderkant - maar dat hebben volgens mij de RS en US middenstukken ook ...
01 apr 2013 17:18
Johannvb schreef:Ah, bedankt Harald!

Dus het is gewoon een andere look? of is er meer?
De kentekenplaatverlichting is anders. Standaard komt de verlichting van boven, bij de rs vanaf de zijkant.
02 apr 2013 22:54
Heeel erg gaaf gedaan, duidelijk veel liefde tijd en een zware zak geld in gegaan.
Ik ben vooral gecharmeerd van dat hemeltje. Mag ik je vragen waar je dat heb laten doen? Moesten je ruiten er uit zijn voor montage?
Alvast bedankt voor je reactie!
03 apr 2013 23:22
Knudde schreef:Heeel erg gaaf gedaan, duidelijk veel liefde tijd en een zware zak geld in gegaan.
Ik ben vooral gecharmeerd van dat hemeltje. Mag ik je vragen waar je dat heb laten doen? Moesten je ruiten er uit zijn voor montage?
Alvast bedankt voor je reactie!
Dat hemeltje heb ik in Woerden laten doen.
http://www.vanstraatenenzn.nl De ruiten moeten er idd uit. De stof wordt namelijk om de rand, waar later het rubber overheen komt, geplakt.
10 apr 2013 17:24
Mooi dat uitlaatstukje! Is dat nummer 3 of nummer 4 op de foto van cargraphic?
Is dit makkelijk te verwisselen?
Groet,
Ruben
23 maart 2014 20:58
@morriz74 Ziet er erg strak uit. Waar heb je de RS rembeluchtiging gekocht?