Re: Patrick's 1976 911S naar 1973 Martini RSR projekt
Een jaar of acht bezig, en dit is de eerste keer dat ik een bedrijf aan de schandpaal wil nagelen.
Rose Passion uit Frankrijk (rosepassion.com) heeft een gebruiksvriendelijke website en ik heb er al vaak een hoop dingen gekocht (voor zeker 15k euro in totaal).
Ik had nu echter de twee hardmetalen olie-leidingen nodig die van de olietank rechtsachter naar de centrale oliekoeler gaan.
die zijn meer dan 2 meter lang, en onhandig te vervoeren, dus ik moest een quote aanvragen (hun webtool kon dit niet aan).
Even slikken, aangezien de prijs voor vervoer naar Australie rond de 1,100 euro is.
k heb ook nog een oliepomp nodig, en het verschil in vervoer kosten was klein, dus doe die ook maar.
Vervolgens krijg ik het spul afgelopen woensdag afgeleverd, maar zie ik al meteen dat de doos beschadigd is. Er zijn stukken uit, een stuk is opengegaan, en de doos is niet recht.
Een van de olie-leidingen is verbogen en beschadigd, en de doos met de zware scavenger pump zit los in de grote doos (wat overigens twee kleinere dozen zijn die aan elkaar ge-taped zijn) en het schuiven kan best de oorzaak van de schade zijn.
Lijkt me niet echt DHL's schuld, want slecht verpakt: Enkel karton en niet eens volledig gevuld met plastic om schade te voorkomen, er lijkt wat plastic voor de vorm ingegooid (zie foto's).
Anyway, wat heen en weer ge-emailed, maar geen excuses of poging om iets recht te zetten, in plaats daarvan schuiven ze alles af op DHL.
Erg vervelend, en misschien heb ik gewoon geluk gehad al die tijd, maar de houding van Rose Passion is zooo teleurstellend dat ik mijn verhaal ga delen op socials en fora.
Als ik 1100 euro betaal voor transport, dan verwacht ik dat het mede zo duur is omdat men het goed moet inpakken. Tenslotte is naar Australie vervoeren makkelijk 4 verschillende vluchten
en een busje of 4 van begin tot eind.

Anyway, mijn 'rant' is over, maar voor zover het mij betreft is
Rose Passion geen goed bedrijf om zaken mee te doen aangezien er geen enkele moeite wordt gedaan om een klant te houden.