Re: Patrick's 1976 911S naar 1973 Martini RSR projekt
OK, even een wat langere update en wat meer plaatjes:
- headliner zit erin. man, man, man, wat een job, verschrikkelijk. Hoop dat ik dat nooit meer hoef te doen.
- tapijt zit erin, met uitzondering van de beenruimte. Daar moet ik die houten planken nog kopen en de buitenkant van de ruimte bekleden. Ik heb de rubber matten die voor de stoelen gaan, maar dat moet nog wachten. Tapijt is rechtstreeks op het metaal gelijmd, want RSRs hadden geen isolatie-matten.
- we hebben de rol-bar vast op z'n plek gezet. ziet er prima uit en past gelukkig nog steeds.
- de electriciteit emergency cut-off is in het dashboard gezet. Ik wilde 'm niet in de speaker-grille zetten want dat is kwetsbaar materiaal en het lijkt erop alsof R6 ook een aluminium plaatje in het dashboard had gezet hiervoor. Past precies, zit precies in het midden van de grille - precies als het origineel.
- handrem en schakelpook geinstalleerd. De handrem heb ik ge-reviseerd van wat er in de donor 1976 911S zat, maar dan met nieuwe, correct voor 1973 onderdelen. De schakelpook is een Stomski aftermarket model, maar een die precies lijkt op het origineel.
- batterij tray (Rennline) zit in de zogenaamde 'smuggler box' en past mooi.
-ID plaatje schoongemaakt en vast gezet op de voorkant.
- olie-leidingen aan de rechterkant goed vastgezet.
- deel van de remleidingen aan de achterkant vastgezet (nog niet zo makkelijk, omdat de RSR callipers aan de achterkant vast-zit en niet aan de voorkant zoals standaard is.)

nu de rest van de onderdelen voor het interieur identificeren en kopen, dan kunnen we in het nieuwe jaar vol goede moed verder.