Re: Project Metropool - Wanneer 1 996.1 C2 niet genoeg is
Afgelopen week dinsdag lang doorgedaan. (Gewerkt van 7u50 tot 15u30 op m'n gewone job en dan van 16u tot 22u aan de 996 cabrio).
Begonnen met een versnellingsbakservice. Deze keer met zo'n handige grote spuit ipv toen bij mijn Carrera 100 een klein spuitje injecteren. Dit gaat echt pakken sneller.

Vervolgens bij de achterste wielkasten aan elke kant 1 KG zan verwijderd. Het was allicht lang geleden dat het er nog zo uitzag.

Nadien uitlaatdempers en hitteschilden gemonteerd, Uitlaattips mooi uitgelijnd, dat was nog een taakje, maar tevreden met het resultaat.
Gisterenavond dan cabriodak voorlopig dichtgedaan (wordt later verder hersteld, voorlopig is de vloeistof wel al aangevuld), maar na het wissen van de foutcodes in deze modules hoor ik gewoon een geklik achterin de auto als ik op de knop voor het dak duw.
Gisteren dan ook nog een korte testrit na al het harde werk langs mijn typische testwegjes met een ellendige drempel.
Behalve dan een uitlijning die all over the place is rijdt het zoals ik het voor ogen had. Fris, sportief maar wel comfortabeler dan die van mij. En helemaal geen gekraak meer uit de ophanging, het enige wat nu nog durft te rammelen is het dak.
TODO
- Koelvloeistof bijvullen want dat is uiteraard gezakt.
- Rechtsvoor het lampje van het standlicht vervangen, dit doet het niet.
- Cabriodak fiksen
- Wegwerken gejank van de versterker/audio installatie
- Grondige poetsbeurt
- Vandaag gaat m'n vader ermee om h'm M030 te laten uitlijnen en de lichten te regelen.
- Maandagochten hier in België keuring voor verkoop.
- O ja, op z'n Turbo Twists ziet hij er een pak beter uit!