Re: 986 project (doel: V8)
Inmiddels kunnen proefdraaien met de pomp direct aan een accu geknoopt. Systeem gevuld door het stuur heen en weer te draaien en geprobeerd ook wat op druk te testen door deze in elke uiterste stand zo'n 5seconden vast te houden. Dat hoor je wel aan de pomp

Geen lek gevonden nog, dus dat geeft goede hoop.
Afgelopen dagen een eerste begin gemaakt met de wederopbouw. Als eerste de koelpijpen op de plek zetten. De brackets van mijn auto zagen er niet lekker uit, dus ik was al bang dat ik daar een dag aan weg ging gooien (kaal halen, spuiten, drogen..). Toen dacht ik nog even aan mijn wrak en voila, daar zaten nette brackets onder:

Deze dus gemonteerd en vervolgens de pijpen met alle houdertjes weer op de plek. Dit zijn de pijpen van mijn wrak, een Boxster S.

En voor het geval iemand zich afvraagt waarom ik de boel omschroef, zie hier het verschil in diameter tussen de pijpen van de base boxster uit 97 en die van de boxster S:

Ik denk zo dat ik met de plannen in het achterhoofd deze diameter beter kan gebruiken. Eventueel kan ik nog opgraden naar de 3e (middelste) radiator, maar ik betwijfel of dat nodig gaat zijn. Komende weken weinig tijd, maar ik hoop de koeling nog even af te ronden en wellicht alvast te beginnen met opbouw van de voorwielophanging.