Re: Project(je) 964 Speedster
Anders dan de centrale vergrendeling zit er niets meer in die kastjes. Neemt je verzekering geen genoegen met een LoJack, of zit je qua waarde daarvoor te hoog?
Ook een gele of doffe ruit is prima te redden

Mijn verzopen
Porsche 968 Cabriolet had ook een flink verkleurde en bekraste ruit. Zo heb ik het aangepakt.
Begin altijd met
Meguiar’s PlastX Clear Plastic Cleaner & Polish als basis. Dit is veilig voor het zachte PVC. Alleen als er diepere krassen zichtbaar blijven, kun je opschalen naar
Meguiar’s Ultimate Compound, maar werk daarna altijd weer af met PlastX. In de praktijk is PlastX vaak al voldoende, dus daar zou ik sowieso mee starten.
Werk met een zachte foam polishing pad op een DAP (dual action) machine. Vermijd wol of agressieve pads ze veroorzaken snel een blijvende waas in dit materiaal.
Begin met het grondig reinigen en drogen van de ruit en plak de cabriokap rondom netjes af. Breng een kleine hoeveelheid product aan en werk met lichte druk in overlappende bewegingen. Houd de snelheid laag en blijf constant in beweging, je kunt de snelheid iets ophogen als er te weining glans ontstaan. Werk per klein vlak en blijf niet te lang op één plek om hitteopbouw te voorkomen.