Wat ga ermee doen? "spirited street driving"? of ook trackdays? Maakt nogal verschil voor de blokkenkeuze. Ik rijd nu met nogal stoffende maar verder prima (zonder al te veel specifieke remblokervaring) met
EBC bluestuff NDX. Prima mix (straat/track) blok en remt, eenmaal op temperatuur hard genoeg voor mijn vaardigheden op bv Meppen. En ze piepen in normaal gebruik niet. Maar mijn zilveren velgen zijn na een dagje trappen gunmetalgrey/anthraciet (in de coating dus ook zo weer schoon). Als ze op zijn wil ik de Pagid RST SL29 eens proberen, lees daar veel goede reviews over als mix blok.
Verder wel eens gelezen dat de rembekrachriging van Porsches bewust niet heel krachtig is gehouden (itt tot bv BMW) zodat je idd wat harder moet trappen, maar in dat gebied juist beter zou kunnen doseren. Itt tot een grote werking van de rembekrachtiging. Die weliswaar harder remt maar waar minder gevoel/modulatie in zou zitten. Maar ook hier kan ik niet direct bogen op ervaring met bv een BMW op een trackday om dat te staven.
Vanuit het BMW forum worden voor straatgebruik HAWK HPS 5.0 blokken aanbevolen die juist heel weinig stoffen.