18 apr 2010 0:53
mb carrera schreef:ik ken eventueel wel iemand die twee bitters in bezit heeft en er volgens mij maar met eentje rijd......
18 apr 2010 13:13
18 apr 2010 13:26
18 apr 2010 13:50
pa951 schreef:dan is er een probleem met je remsysteem, lijkt me idd een beste afknapper. Kan zoiets simpels zijn als versleten remblokken tot aan een groot defect. Zoeken is weten in zo'n geval. Als t de indicator is van je remblokken kun je de sensor loshalen. Maar is niet zoals het hoort.
18 apr 2010 18:15
18 apr 2010 19:59
18 apr 2010 23:44
Sjeezerrr schreef:Of je remvloeistof is onder het minimum....
19 apr 2010 15:00
19 apr 2010 15:20
19 apr 2010 21:09
Drewster schreef:Is dit bij de 928 ook een gecombineerd lampje voor de remmen en de oliedruk?
Indien ja, zou je het ook in de laatste kunnen zoeken...
20 apr 2010 14:02
20 apr 2010 15:21
Raphaël schreef:Als je hem start (of de sleutel omdraait, zal zo even checken) dan begint er direct een alarmpiep en brand er in de middenconsole een lampje met een uitroepteken (rood). Enig idee wat dit is en hoe het is te verhelpen?
20 apr 2010 17:05
20 apr 2010 18:08
horn schreef:Raphaël schreef:Als je hem start (of de sleutel omdraait, zal zo even checken) dan begint er direct een alarmpiep en brand er in de middenconsole een lampje met een uitroepteken (rood). Enig idee wat dit is en hoe het is te verhelpen?
Brandt het lampje met de benzinepomp erop ook?
pa951 schreef:Of nog gekker een slecht contact op je handrem? Dat hij denkt altijd op de handrem te staan. Had ik met de 944
20 apr 2010 20:54
18 mei 2010 15:32
Drewster schreef:Als je handrem een ander lampje is vermoed ik dat het je algemene waarschuwingslampje is, die onder andere aangeeft of je oliedruk in orde is. Weet je nog hoeveel bar hij aangaf, de laatste keer dat je de motor liet lopen?
18 mei 2010 19:43
22 mei 2010 10:26
27 mei 2010 19:01
sanderv schreef:Even voor de duidelijkheid, zodra je het contact van een 928 aanzet, gaat elk mogelijk waarschuwingslampje branden als een grote kerstboom (zie foto hieronder). Het grote uitroepteken in het midden van je meterconsole, wordt simpelweg nog een keertje herhaald door eenzelfde uitroepteken in het middenconsole (boven de radio) en brandt dus dan ook.
Zodra je hem start, gaat als het goed is onmiddelijk alles weer uit, behalve het 'remlicht' waarschuwingslampje (linksmidden op dashboard). Die gaat pas uit als je een keer op de rem hebt getrapt en allebei de remlichten in orde zijn.
Zodra er tijdens het draaien van de motor iets niets in orde is met de motor, wordt dat aangegeven door 1. een lampje op het dashboard die aangeeft wat er precies mis is 2. Het grote uitroepteken in het midden van het dashboard 3. De herhaling van dat uitroepteken in het middenconsole.
Ook gaan beide uitroeptekens branden als de handrem erop staat, maar alleen met draaiende motor en dan brandt er tevens een lampje op je dashboard rechtsonder.
succes![]()
27 mei 2010 20:14
28 mei 2010 20:43
sanderv schreef:Branden de uitroeptekens meteen tijdens het aanzetten van contact, en blijven ze branden als je de motor start?
En branden er tijdens het aanzetten van het contact helemaal geen andere lampjes?
28 mei 2010 20:51
28 mei 2010 20:58
29 mei 2010 13:00
cabrio wim schreef:Heb je onderstaande al eens geprobeerd, doet wonderen bij een 928.
29 mei 2010 19:22